Η πτηση ηταν αρκετα χαλαρωτικη και την απελαυσα ιδιαιτερα. Ειχα χρονο να διαβασω ενα απο τα αγαπημενα μου βιβλια WALKING DISASTER και να αγαπησω ιδιαιτερα τον χαρακτηρα. Βλεπετε στα βιβλια μπορεις να φανταστεις μια ζωη οπως εσυ την θες και να την ζησεις εσυ και οχι οι αλλοι γυρω σου. Κατι που σε αυτον τον κοσμο δεν συμβαινει.
Μολις φτασαμε στο αεροδρομιο περιμεναμε τις βαλιτσες μας και μετα καλεσαμε ενα ταξι για να μας μεταφερει μεχρι το δωματιο μας. Ηταν η πρωτη φορα που θα εμενα σε ενα συγκροτημα πολικατοικιων με πισινα και θεα στην θαλασσα. Το διαμερισμα ηταν υπεροχο. Σαν αυτους τους χωρους που βλεπουμε σε περιοδικα και αναρωτιωμαστε αν υπαρχουν στον κοσμο μας ή ειναι φωτομονταζ. Το σαλονι ηταν αρκετα ευρυχωρο με απλη διακοσμηση και οι τοιχοι ηταν στις φωτεινες αποχρωσεις του μπλε. Η κουζινα ηταν μικρη αλλα τοσο μοντερα διακοσμημενη που ειχα μεινει με το στομα ανοιχτο! Υπηρχαν δυο υπνοδωματια και τα δυο με διπλα κρεβατια και το δικο τους μικρο μπανιο. Εγω διαλεξα το δωματιο που ειχε θεα την θαλασσα με την προβληττα. Ηταν ενα απλο δωματιο με ενα καταπληκτικο κρεβατι και μια μεσαια ντουλαπιτσα. Διπλα ακριβως στο κρεβατι ηταν το παραθυρο που ηταν σαν καθισμα κιολας και μπορουσες να καθεσαι και να βλεπεις την θαλασσα μεχρι τον οριζοντα. Το μπανιο ηταν υπεροχο. Μικρο και ζεστο με μια στενη ντουζιερα. Ολο το διαμερισα ηταν καταπληκτο! Θα μπορουσα ανετα να μεινω μονιμα εκει....
Οσο και να μην ηθελα να το παραδεχτω στην μητερα μου ανυπομονουσα να παω στην παραλια και να κολυμπησω σε αυτα τα μαγευτικα νερα. Ειχα ενα προαισθημα που μου ελεγε πως δεν θα ηταν τοσο τραγικα οσο τα ειχα φανταστει τα πραγματα. Δεν ξερω ολα ειναι θεμα χρονου.
Η μητερα μου ηταν πολυ κουρασμενη οποτε επεσε για εναν υπνακο και εγω της αφησα σημειωμα πως θα ειμαι στην πισινα για να κατσω εκει και να συνεχισω το βιβλιο μοου.
Φορεσα το μαγιο μου και απο πανω εβαλα ενα απο τα ροκ συνολακια που πηρα πριν απο λιγες ωρες. Κοιταχτηκα αλλη μια φορα στον καθρεπτη για να τσεκαρω τα μαλλια μου. Μολις βγηκα απο το διαμερισμα και τραβηξα την πορτα σημειωσα στο κινητο μου τον αριθμο του διαμερισματος. Β-26. Εκει εμενα.
Στην πισινα δεν υπηρχε πολυς κοσμος. Μια παρεα κοριτσιων βρισκοταν στην αλλη ακρη της πισινας και μετα καποιοι ενηλικες ξαπλωμενοι στις πολυθρονες τους. Αλλοι ζησητουσαν, αλλοι εκανα ηλιοθεραπεια, αλλοι διαβαζαν. Τα κοριτσια στην αλλη ακρη, ηταν απορωθημενες στα κινητα τους και λογικα θα κουτσομπολευαν τα τις χθεσινης νυχτας.
Εγω απλα πηγα και καθισα σε μια κουνια με σκεπαστρο που ειχε για τον ηλιο . Εβαλα τα ακουστικα μου για να ακουσω κλασσικη μουσικη και ανοιξα το βιβλιο να διαβασω την συνεχεια. Μου αρεσε να ακουω τους κλασσικους καλλιτεχνες της παλιας εποχης καθως διαβαζα. Ηταν χαλαρωτικο.
Μολις ηρθε ο σεβριτορος του ζητησα να μου φερει ενα φυσικο χυμο με ροδακινο αν υπηρχε.
" Βεβαιως και υπαρχει δεσποινης μου .Θα πληρωσετε τωρα ή πριν φυγετε? "
" Τωρα αν σας βολευει. Ευχαριστω πολυ! "
" Παρακαλω. Ο χυμος σας θα ερθει σε λιγο. Καλη διασκεδαση. "
Μετα απο λιγα λεπτα ηρθε και ο χυμος. Η ωρα περασε πολυ γρηγορα και ευχαριστα. Ηταν πλεον βραδυ οταν με καλεσε η μητερα μου για να δει αν ειμαι καλα και να μου πει να μην αργησω πολυ να ανεβω στο δωματιο ξανα.Καθισα ενα μισαωρο ακομα και μετα αποφασισα να ανεβω επανω. Η παρεα των κοριτσιων ηταν ακομα εκει απλα τωρα ειχαν πολλαπλασιαστει τα ατομα και αναμεσα τους βρισκονταν και αγορια. Οπως πηγα να σηκωθω, δυο κοριτσια περασανε απο μπροστα μου και μου εκλεισαν το δρομο. Μου μιλησαν πρωτες.
" Σε ειδαμε να καθεσαι μονη σουυ τοσες ωρες. Εισαι καινουρια εδω ? Δεν σε εχουμε ξαναδει. " Στην φωνη της δεν υπηρχε κακια απλα περιεργια.
Επρεπε να απαντησω απλα δεν ηξερα τι να πω. " Σημερα το απογευμα ηρθα εδω. "
" Επρεπε να ερθεις στην παρεα μας. Θες να ερθεις τωρα? "
" Σας ευχαριστω πολυ αλλα ειμαι λιγο κουρασμενη και θα προτειμουσα να πηγαινα για υπνο.Μια αλλη φορα σιγουρα. Καλη σας διασκεδαση! "
" Σε ευχαριστουμε πολυ! Οποτε θες εισαι ευπροσδεκτη. Μπορεις και να με ζητησεις στην ρεσεψιον με λενε Lexi. "
" Αθηνα.Χαρηκα. Τα λεμε μια αλλη φορα σιγουρα! "
Και ετσι εφυγα πριν πεσω σε αλλες ερωτησης που εκεινη την στιγμη δεν ηξερα πως να απαντησω. Επρεπε να σκεφτω πιθανες απαντησεις σε ερωτηματα που θα ερχοντουσαν σε πολυ μικρο χρονικο διαστημα απο εδω και περα. Επρεπε να ημουν προετιμασμενη!
ESTÁS LEYENDO
Στιγμες
RomanceΠιστευεις παντα πως μπορεις να ξεφυγεις απο το παρελθον, ή μαλλον απο τις στιγμες του? Η απαντηση ειναι μια. ΟΧΙ. Σε κυνηγουν για παντα. Ακομα και οταν δεν το θες. Ειμαι η Αθηνα και ζω πλεον στην Αμερικη, λογω της αρρωστιας μου. Καρκινος. Ειμαι υγιε...