6

443 24 20
                                    

"OH BE!"

Diye bağırdım okul çıkışında. Bu gün derslerde hiç uyuyamamıştım çünkü anonimi düşünmüştüm. Her ne kadar düşünmek istemesemde onu düşünüyordum. Mesela bu gün bütün teneffüslere çıktım ve onu aradım bütün insanları süzdüm çünkü merak ediyorum, kim merak etmez ki! Efe konuşmaya başladı.

"Güzelim benim tatlım sen iyisin değil mi? bu gün hiç uyumadında"

Efeye baktım aslında çok uykum vardı. Eve gider gitmez uyumayı düşünüyorum.

"Gayet iyiyim Efecim ve çok uykum var benim bi an önce eve gitsek olur mu?"

Efe hızlıca kafasını salladı ve yürümeye başladı.
Lavin ve Işık hızlıca iki koluma girdi.

"Ee Simla Hanım söyle bakalım Anonim Beyden bir haberler var mı acabaa?"

Lavin tek kaşını kaldırarak konuştu. Lavine baktım. Işığa baktım. İkiside çok ciddiydi hemde aşırı. Bu seferde Işık konuştu.

"Hangi sınıftaymış?"

Kafamı önüme eğdim.

"Bilmiyorum "

Lavin hızlıca kolumdan çıktı.

"Nasıl bilmiyorsun ya sormadın mı!?"

Kafamı iki yana salladım.

"Sormaya çalıştım ama kendisi hakkımda hiç bir şey söylemek istemiyor bir tek bizim okulda olduğunu biliyorum"

Işık bana bakarak.

"Ama öğrenmelisin zorla bence birazcık sadece sınıfını öğren üstü kapalı bir şekilde kendinden bahsetmesini falan iste"

Lavin hızlıca ekleme yaparak.

"Nazikçe"

Kafamı salladım ve bıkmışçasına.

"Tamamm"

Dedim ve otobüs durağına doğru ilerledik.

***

Eve geldiğim anda kendimi yatağa attım. Üstümede yorganımı çektim. Allahtan Ulaş gereksizi evde değildi. Geç gelecekmişte falan filan. O yüzden rahatım.

Canım sıkıldığı için ınstagram'a storylere falan baktım bizim okuldan bazı kişilerin fotoğraflarını beğendim ve uygulamadan çıktım. Hızlıca anonimle olan konuşmamıza girdim.

simla: seni ne diye kaydedeyim?

simla: böyle numarayla durunca sinirlerim bozuluyor.

Oha amına koyayım yani anında çevrimiçi ne ya!

0539*******: kocam

0539*******: kalbim

0539*******: yakışıklım

0539*******: evimin direği

0539*******: çocuklarımın babası

simla: anonim!

simla: sana sormakta hata zaten

simla: buldum benn!!

0539*******: ne buldun ne? banada söyle!

0539******* kişisini müneccim olarak kaydettiniz...

müneccim: söylesene ya off!

simla: bekle ya çıldırtma insanı

simla: söylüyorum.

müneccim: söyle hadi

simla: SENİ MÜNECCİM OLARAK KAYDETTİM!!!

uykucu ||| TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin