parti yaptığımız günün üstünden tam olarak dört gün geçmişti. Ve bu dört gün boyunca anonime yani tunaya ne zaman yazsam bana hep soğuk davranmıştı. Sabah uyandığım gibi günaydın yazmıştım. Ama hala mesajıma bakmıyordu. Çıldıracağım ya!
Yani simla sanada aferin ama ne diye çocuğa ben senin ateş olduğunu düşünüyorum dersin.
Ya bide en yakın arkadaşı ya!ÇILDIRACAĞUM! ÇILDIRACAĞUM!
Sıkıntıyla oturduğum koltuktan kalktım. Ulaşta yoktu zaten evde. Ona bulaşırdım evde olsaydı. Lavin, Efe ve ışık hala bizdeydi annemler daha gelmediği için gitmekerine izin vermedim.
Yavaş adımlarla aşağıya indim. Koltuğa Efe'nin yanına doğru ilerledim. Kendimi pat diye koltuğa bıraktım. Hepsi elindeki telefonlarını bırakıp bana baktılar. Efe elini saçlarıma atarak karıştırdı.
"ne oldu lan sana kaç gündür durgunsun"
oflayarak efeye baktım.
"Anonim yazmıyor artık bana, yazsada sürekli soğuk cevaplar veriyor."
hepsi hüzünle baktılar bana ama ben sinirle soluyarak devam ettim konuşmama.
"Bakın işte bununda aşkı yalanmış işte! küçük bir oyun oynadık hemende uzaklaştı! Yok abi! ben varya bunun ağzına sıçarım! Gerizekalı! Duvarlarımı yıktım lan ben onun için! şerefsiz! Ya ilk defa ya ilk defa her şeyimle kendimi ona bıraktım izin verdim hayatıma girmesine ama şuan kendisi çıkıyor."
Sonlara doğru sesim kısık çıktı biraz, hepsi şokla bana baktı. Lavin kaşlarını çattı.
"Ne oyunu oynadın sen çocukla ve bizim niye haberimiz yok bundan."
ışık ise şaşkınlıkla ekleme yaptı.
"sen anonime aşık mı oldun simla?"
bu soruyu duyduğum anda gözlerim kocaman açıldı, ve ilk bu soruyu cevapladım.
"Hayır! yani hayır aşık olmadım tabiki ama..."
hepsi aynı anda.
"Amaaaa!"
gözlerimi onlarda kaçırarak.
"yani bir şey var ama ne bende çözemiyorum."
ışık hızlıca ellerini birbirine çarptı.
"sen çözmeye çalış aşkım ben çözdüm bile."
hızlıca kafamı iki yana salladım.
"hayır ışık o düşündüğün şey değil!"
ışık ise sadece gülümsedi. tam tekrar konuşacaktım ki lavin araya girdi.
"sıra benim sorumda canım, hadi ne halt yedin anlat bakalım."
ellerimle oynayarak efeye döndüm telefonuna bakıyordu. sanki ona döndüğümü hissettmiş gibi kafasını kaldırıp bana baktı. ona beni kurtar bakışlarımı attım, o ise yapacak bir şeyim yok bakışını attı. oflayak lavine döndüm tekrar, tek taşını kaldırmış bana bakıyordu. Oflayarak ağzıma geleni söyledim valla. yağdır simla!
"Ya şimdi parti gecesi ben bir ara bahçeye çıktım ya hani. işte o zaman tunayı gördüm yanına gittim. tam arkasındaydım, oda telefonunda birisiyle mesajlaşıyordu istemeden gördüm. birde baktım ne göreyim!!"
üçününde gözleri kocaman olmuş bir şekilde bama bakıyorlardı, hepsi aynı anda merakla konuştu.
"Ne gördünn?!?!"
şu an bunu acayip gülesim gelmişti ama sonra gülecektim. yazdım bunu bir kenera.
"Benim anonime yazdığım mesajlar!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
uykucu ||| Texting
Fiksi Remaja0539*******: Uyuyorsun yine değil mi? 0539*******:Kızım nasıl uyuyabiliyorsun ya anlamıyorum. 0539*******:Okulda bütün gün uyuyorsun eve gidiyorsun yine uyuyorsun. 0539*******:Kesin şimdi sen horluyorsundur. 0539*******:Rüyalarında beni gör tamam mı...