ÇOK SIKILDIIIIM!
parti parti değil cenaze evi sanki! Şuraya bak!
herkes kendi halinde takılıyordu. Birkaç kişi işte yerinde dans ediyordu sadece.Bu parti işini kim çıkarmıştı ya! hatta benim ına uyan aklımı neyse! sinirle bizimkilere döndüm.
"kim çıkarttı şu parti işini"
diye sordum herkes birbirlerine baktı. Efe ise ayağa kalkıp uzaklaşmaya başladı. Efe böyle yapıyorsa efe vermiştir.
"Efe gel gel sen!"
elimle çağırarak. efe arkasını dönüp.
"yok yok gelmeyeyim ben güzelim!"
kaşımın tekini havaya kaldırıp.
"gel lan!"
diye bağırdım. yanımda oturan umut korkuyla ateşe doğru kaydı.
"Oğlum ben bu kızdan cidden korkuyorum. Efe gitsene simlanın yanına!"
istemsizce güldüm. efe yanıma geldi tam kızacaktım ki ona. Bartu küfür ederek bizim yanımıza geldi.
"sizin vereceğiniz partinin ben içine sıçayım! bu ne biçim bir parti lan!"
Bartucuğum tamda benim söylemek istediğimi söylemişti.
"Heh bende tam onu söyleyecektim seni gidi mübarek şey seni!"
Bartuda bana yaklaşarak cilve yapmaya başladı.
"Yaa! gerçektende mübarek şey miyimm?"
Hızlıca kafamı salladım.
"Evet Bartucuğum! en azından şu gereksizlerden mübareksin yani aaa!"
Diğerleri bana baktı. Nisa konuşmaya başladı.
"Ayıp ya bu dediğin!"
Sonra Lavin devam etti.
"Ya Bartu abi inanma, bu her işine geldiğinde karşısındakine böyle söyler."
Lavine çatık kaşlarla bakmaya başladım. Bartu ise bana inanmayan gözlerle baktı.
"Simla! bu duyduklarım gerçek mi?"
"Hayır! hayır Bartucuğum bu Lavin bana kuru iftira atıyor!"
Lavin 'he he' dercesine havada elini salladı. Bartu ise duygusallaşarak.
"İnanamıyorum sana simla! sende abinde aynısınız beni hep aldatıyorsunuz! dolandırıcılar!"
Diye bağırıp gitti. Bartunun gitmesiyle bemde dahil herkes eline telefonunu almıştı. Aklıma müneccim bey geldi. Acaba gelmiş miyidi? çok merak ediyordum. Mesaj atsam mı acaba ya? atıyım ya en fazla ne olacak sanki sadece bulurum işte onu o kadar büyütmeye gerek yok. Müneccimle konuşmamıza girdim.
simla: Pişt, burda mısın?
Yazdım ve etrafıma bakınmaya başladım. Tam o sırada masanın üzerinde Tunanın telefonu titredi kaşlarım çatıldı. Tuna hızlıca telefonunu alırken bu seferde telefonu çalmaya başladı. Yanında ki ateşe annesinin aradığını söyledi ve evimizin küçük bahçesine çıktı. Gözlerimi kısarak arkasından baktım. Göremeyecek kadar uzaklaşınca oflayıp kafamı çevirdim. Tam o sırada telefonuma mesaj geldi.
müneccim: Evet geldim.
müneccim: Sen geldin mi?
Kaşlarım çatıldı. Ne saçmalıyor ya bu!
simla: Yok gelmedim!
simla: Yolda kaza olmuş. trafik var!
simla: Yolda kaldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
uykucu ||| Texting
Teen Fiction0539*******: Uyuyorsun yine değil mi? 0539*******:Kızım nasıl uyuyabiliyorsun ya anlamıyorum. 0539*******:Okulda bütün gün uyuyorsun eve gidiyorsun yine uyuyorsun. 0539*******:Kesin şimdi sen horluyorsundur. 0539*******:Rüyalarında beni gör tamam mı...