48.Bölüm

5.6K 276 30
                                    

Ay ay ay merhabalar. Nasılsınız efenim? Ben de iyiyim ya. Oruçlu oruçlu bölüm yazıyorum işte. Sizin için işte. Sizde bu büyük fedakarlığı göz önünde bulundurarak yorumlar yapsanız oylar atsanız harika olur ama tabii yine de siz bilirsiniz. Neyse neyse hadi bölüme geçelim. İyi okumalarrrrr.

🔮

"Benimle evlenir misin bebe bisküvi'm?"

Ağlamaya dünden hazır olan gözlerimden birkaç yaş süzüldü. Ona doğru bir adım daha atarak konuştum.

"Bebe bisküvisini sevdiğim gibi sevemem seni."

Bu cümlem biraz üzmüştü onu.

Gözyaşlarımı hafifçe sildim.

"Çünkü sana karşı olan aşkım da sevgim de onu ezer geçer."

Gülümsedim. Gülümsedi.

Bir zafer kazanmış gibi mutlu oldu.

"Son nefesime kadar elini tutacağıma söz veriyorum. EVET EVET EVET! EVLENİRİM SENİNLEE."

Hafif bir kahkaha atarak hızla ayağa kalktı. Kolları bedenimi sıkı sıkı sardı.

Tekrar dudaklarımız birleşti. Daha sonra yanağımı öptü. Özlem gidermeye çalışıyordu sanırsam.

En sonunda gözlerini gözlerime sabitledi.

"Seni çok seviyorum!"

Gülümsedim.

"Ben seni daha çok seviyorum."

O çoktan hipnoz olmuş şekilde bana bakıyordu.

Benim gözlerim elindeki kutudaydı.

"Sanırsam onu artık parmağıma takman gerekiyor."

Başta ne dediğimi anlamasa da daha sonradan anladı.

Kutudaki yüzüğü çıkartarak önce elimi öptü sonra parmağıma taktı.

Arkadan bir alkış sesi gelince hemen o tarafa döndüm. Kameralar ve bizimkiler...

En azından magazin yok. Öyle düşünelim.

Bir sürü fotoğraflarımızı çektiler.

Daha sonra biz el ele mekandan çıkıp evimize doğru gitmeye başladık.

•••

"Ama Karan! Benim evimde de yaşayabiliriz bence. Hem senin evin çok büyük. Dün sen yokken kayboldum zaten."

Yatakta yatıyorduk. Daha doğru ben onun omzunda yatıyordum. Kıyafetleri çıkarma zahmetine giremeyecek kadar yorgunduk.

Karan boşta olan eliyle burnunu sıktı.

"Bu iş böyle olmaz. O zaman yeni bir ev alalım."

Bana para ödetmeyeceğini göz önünde bulundurursak evi biz değil sen almış oluyorsun Karancım.

"Müstakbel kocacım o zaman şöyle yapalım. Evi seçelim. Bana para ödetmeyeceğini bildiğim için evi sen al. Düğünü de ben halledeyim. Nasıl fikir?"

Arkadaşlar benim bürom açıldı ya artık çok zengin olucam. Zaten zengindim de neyse.

Masraftan kaçınmak olmaz.

"İyi iyi tamam! O zaman ev seçelim. Ne dersin?"

Kafamı salladım hızlıca.

Yanda duran tabletini elini aldı.

Bebe Bisküvi'm  •Texting•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin