i

97 12 2
                                    

look what you made me do 🤟🏽🐺

-

"filmi yarıda bırakıp yarın mı devam etsek?" clint uzandığı yerden kumandaya basıp filmi durdurdu ve yan tekli koltukta oturan bucky'e döndü.

"neden?" bucky ekrandan gözünü ayırmadı.

"uykum geliyor gibi, normalde gelmez biliyorsun. artı olarak her yerde uyuyabilme yeteneğine sahip olduğum ama evimden başka yerde uyuyunca delirme raddesine geldiğim için burada uyuyakalmak istemiyorum." esnerken daha çok yayıldı yattığı koltukta. "yarım saati kalmış filmin. izleriz, tartışmasını yarın yaparız?" bucky konuşurken bu sefer ona döndüğünde clint kaşlarını çatıp düşündü biraz.

"hmm.." yatan adam bir anda ayaklanınca bucky irkildi. clint kalktığı yerde zıplayıp kendini tokatladı ve geri yerine oturdu. "tamam, aç."

"kumanda sende."

"doğru.." kumandaya basıp geri yayıldı koltuğa.

-

。:゚(; a fews moment later ;)゚:。♡

-

bucky tam filmin sonuyla ilgili clint'e bir şey soracakken koltuktan düşme sesiyle irkildi.

clint uyuyakalmış ve koltuktan yere düştüğü hâlde uyanmamış, mışıl mışıl uyumaya devam ediyordu. "hasta herif gerçekten.." diye mırıldandıp kalktı yerinden.

clint'i kaldırmadan önce çömelip yüz üstü düşen adamı inceledi. ağzı açılmış, biraz salyası akmış, dağılmış sarı saçları ve mülteci gibi kokuyor olan adamın bu hâli bile tatlı gelmişti. "ıy." diye iç geçirip onu yavaşça kaldırdı ve geri koltuğa yatırdı.

kafası biraz yamuk duruyordu ama bunu pek önemsemedi. televizyonu kapatıp odasına ilerledi normal adımlarla. ses çıkarıp çıkarmamasının bir şeyi değiştirmeyeceğini anlamıştı çünki.

odasından ince bir pike alıp kafası hâlâ rahatsız edici şekilde yamuk duran clint'in üstünü örttü, hatta attı. omuz silkip odasına gitti ve hiçbir şey düşünmeden yatağına yattı.

-

(๑´next day, morning.'๑) ≦

-

"boynum tutulmuş amına koyayım!" sesiyle aniden ayaklanan bucky cümleyi yeni uyanmış olduğu için tamamen anlamadığı için kötü bir şey olup sanıp koşarak içeri girdi.

"IYI MISIN?!"

"DEĞILIM!"

"NE?" clint kafası yana doğru eğik şekilde bucky'e bakıyordu. "IYI GIBI MI DURUYORUM, JAMES, SENCE?"

"BANA JAMES DEME!"

"SIKTIR GIT!" derin nefes aldı. "CAMI AÇIK BIRAKIP, ÜSTÜME INCECIK PIKE BIRAKIP VE ÜSTÜNE ÜSTLÜK BOYNUM BU HÂLDE BENI NASIL BIRAKIRSIN?"

"uyuyakalmasaydın?"

"sana onu dedim zaten lan." kafasını kaldıracaktı ki bir anda boynu acıdı. "ananı-"

"gel boynunu kıtlatayım, tutulduğunu sanmıyorum." bucky, clint'e ilerlediğinde clint hemen kalkıp koltuğun arkasına geçti uzaklaşmak amacıyla."uzaklaş benden sen ya. odun herif."

"seninle mi uğraşacağım, clinton, ben?" bucky'nin kızgın bakışlarına bakıp düşündü biraz. sonra bir anda karar değiştirip bucky'e ilerledi. "ne yapıyorsan yap."

"para ver." omuz silkti.

"yapm- AH! ÖLDÜM MÜ BEN?" clint arkasını döndüğü sırada bucky kollarını clint'in boynuna geçirip kıtlattı hızlıca. "daha ölmedin."

"tüh." bucky'e laf yetiştirirken kendi kendine boynunu çevirip düzeldi mi diye anlamaya çalıştı bir kaç saniye. "iyiyim tamam. hadi görüşürüz." sanki hiçbir şey olmamış gibi karşısındaki adamın omzunu patpatlayıp kapıya ilerledi.

"ne si-" arkasına bile dönmeden kendi kendine sövecekken clint'in sesini duyup ona döndü. "yarın yapay zeka izleyelim, önce prestij'i tartışıp sonra onu izleriz." boynunu ovarken son kez kafasını salladı ve adamın cevabını beklemeden evden çıkıp gitti.

"rahatlığını götüne sokasım geliyor.." sessizce mırıldandıp odasına ilerledi ama bir anda clint'in boynunu ovmasını bir yerden hatırladığı aklına geldi. galiba bu sabah rüyasında ona benzer bir şey görmüştü. yine de rüyalarını hiç bir zaman düzgün hatırlamadığı için siktir edip odasına uyumaya geri döndü.

-


senin icin yanar icim bu yanisin sonusu yok

cookie lover or hater ‣ clintbucky au !!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin