s (finale)

110 11 19
                                    

medyadan ne kadar hayatsiz bir o*c oldugumu anlayabilirsiniz zorrtt

😞🧏🏽‍♀️

onceki bolumu okumadiysaniz okuyun!!!!!!!!

-

saat gece on ikiye geliyordu ve clint, bucky'i düşünüyordu çünkü ona bir şekilde adım atması gerektiğini biliyordu.

tabi diğer yandan tam olarak aynı şeyleri düşünmese de, benzer şeyleri düşünen bucky'den haberi yoktu.

clint kafasında her şeyi planlayıp hızlıca ayağa kalktı ve mutfağa ilerledi. önce ortamı hazırladı; tarif videosunu açıp köşeye bir yere tutturdu, kabına gerekli malzemeleri koydu, açılmamış nişasta kutusunu da karşısına koydu ve ellerini hamur içinde bıraktı.

kendisi ile gurur duyup kapıya ilerledi. dirseği ile kapısını açıp karşı komşusunun kapısına ilerleyecekti ki karşılaştığı manzara ile dona kaldı. en son aklına gelebilecek bir şey bile değildi.

bucky barnes kendisi ile aynı durumda - gerçekten aynı durumda - karşısında duruyordu.

"sen de mi kurabiye yapıyordun?" sesi yanlışlıkla tizleşmişti konuşurken. kendisine küfür edip kıkırdayan adamı dinledi.

"evet. sen de mi nişasta dökmemi isteyecektin?" bu sefer bucky sorunca clint şaşkın hâliyle cevapladı onu.

"evet." bir anda bucky'nin beklemediği bir şey yaparak evinin kapısına doğru eğilip odasında dizi izleyen kıza bağırdı. "KATIE, ELLERIM PIS. KAPIYI KAPAT."

"KES SESINI BE!"

clint aldığı cevap ile gülümseyip hâlâ kendisini bekleyen bucky'e döndü ve gülümsemesi yüzüne yayıldı. eğlendiği her halinden belli olan adımlarla bucky'nin evine doğru ilerledi. bucky ne olduğunu anlamadan ikiside bucky'nin mutfağındaydı.

kendisi gibi o da ortam hazırlamıştı. pis ellerini umursamadan nişasta paketini aldı ve kaba döktü. malzemeleri kirletmeyi o kadar önemsemiyordu ki. yoğururken bucky'e baktı. "orada öyle bekleyecek misin?"

aslında clint'in aklında başka bir şey vardı ama bucky'nin aklına başka bir şey gelmişti. ellerini yıkamadan evden çıktı ve karşı evin kapısını çaldı. kate küfür ederek açtı kapıyı ama bucky'i görünce şaşırdı. bucky de kate'e bir şey demeden mutfaktaki kabı ve nişastayı alıp kate'e 'iyi geceler' diyip evine ilerledi hızlıca.

clint, karşısındakini böyle görünce sevindi çünkü ne düşündüğünü anlamıştı.

ikisi o gece beraber sohbet ederek ve birbirlerine un fırlatarak kurabiyelerini yaptılar. clint'inki bu sefer cidden kötü olmuştu çünkü aceleye getirmişti. bucky'nin ki ise şaşırtıcı biçimde güzel olmuştu. bucky kurabiyenin yanına kahve yapmak istediğini ama evinde kahveye dair hiçbir sey olmadığını söylemiş ve ikisine meyve suyu koymuştu.

ikili beraber yaptığı kurabiyelerini yiyip konuştular saatlerce. belki saatin farkına varmadılar ama birbirlerinin farkına varmışlardı.


-



icimden burda bitirmek geliyor boyle ucu acik kalsin falan cunku o son momentta kesinkes anliyorlar birbirlerini ve ben bokunu cikarmak istemiyorum

bilmiyorum belki ozel bolum yazarim

elveda okudugunuz icin tesekkur ederim yaladim hepinizi


ECE BELKI GORURSUN SENI COK SEVIYORUM😞😞😞💔💔






-sarah

cookie lover or hater ‣ clintbucky au !!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin