k

80 8 5
                                    

YONE DIVISION💃🏽 ONE ONE 💃🏽DIVISION 💃🏽LONG DIVISION 💃🏽LONG LONG 💃🏽DIVISION 💃🏽WRONG 💃🏽DIVISION 💃🏽WRONG 💃🏽DIVISION WRONG

bu hala cok komik bence

onceki bolumu okudugunuzdan emin olun !!!!

-

telefonunda yazanlara hayretle bakarken telefonunu cebine koyup balkondan odaya, oradan mutfağa geçti.

natasha'ya baktı ama ortalarda yoktu. büyük ihtimalle tuvalettedir diye düşünüp rahatladı ve ona anlayamadığı bir ifade ile bakan bucky'e döndü.

"cidden nat ile çıktığımızı mı düşündün?" güldü. ama clint bu gülüşten ne anlam çıkarması gerektiğini anlamamıştı.

"ne bileyim.."

"ilk bölümlerde arkadaşım demiştim? hatırlamı-"

ellerini hayır anlamında salladı.

"hayır, hayır, hatırlıyorum. sadece emin olamadım." omuz silkti.

iç çekti tezgaha yaslanıp. "wade yaptı değil mi bunları?" kafasıyla tezgahtaki kurabiyeleri gösterdi. clint suçlulukla kafasını evet anlamında salladı.

"bilerek yaptın yani?"

tekrar kafasını salladı.

"sevgiliyiz deseydim ve kadın burada zehirlenseydi sevinirdin yani?"

clint bir an bile düşünmeden yine kafasını salladı.

bucky buna kahkaha attı. "bu hâllerin bana cidden komik geliyor. neden bilmiyorum."

"sirk mi oynatıyoruz burada, barnes."

"başlı başına bir sirksin, farkında mısın lan?"

clint göz devirip sandalyeye oturdu.

"yine de.." iç çekti. "bu hasta hâllerini seviyor gibiyim." oturan clint'e dönmeden konuştu.

clint bu cümleyi daha sindiremeden natasha mutfağa girdi.

"üzgünüm, clint, ama bir daha kurabiye yapmamanı, hatta kurabiye tarifi sayfasını açmamanı tavsiye ederim."

clint kafasını sallamakla yetindi içindeki suçluluk duygusu yüzünden. bucky ise ona gülüyordu sadece. natasha ne olduğunu anlamasa da oturdu clint'in yan tarafına.

üçü akşama kadar kahve içip konuştular. film izlemeye karar verdiler ama natasha'nın sabah erkenden uçağı olduğu için bunu başka zamana ertelediler. kadın, clint'e veda edip uyuyacağı odaya geçti.

clint de 'ben de evime geçeyim bari' gibisinden mırıldandı ve bucky'nin bir şey demesine izin vermeyip kapıya yöneldi. bucky de onu kapıdan geçirmek için takip etti. ikisi kısa bir şekilde vedalaştılar. bucky için garip bir vedalaşmaydı çünkü clint kendisine sarılırken biraz beklemişti. bu bucky'i rahatsız etmemişti, takıldığı şey clint'in uzun sarılmaları sevmemesiydi. sonunda ikiside yataklarına gittiler.

özellikle bucky için güzel bir gündü. nedendir bilinmez clint'in aptal ve açıklanamaz hâlleri cidden hoşuna gidiyordu çünkü sıkıcı hayatında onu güldüren ve biraz da olsa uğraşan tek kişiydi.


-


sonunda abi sonunda anliyo gibiisnn james hadi basarabilirsin magara adami HADI BABA HADDDIII


YORDU BUNLAR BENI BIKTTTIM

ELVEDAAA

cookie lover or hater ‣ clintbucky au !!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin