YENİ BAŞLANGIÇ

81 3 4
                                    

Gözlerim dolu bir şekilde masaya başımı eğdim Neden mi?

 annem sınıfta bana yapılan zorbalığı öğrendiği için şu an müdürün odasında karşı karşıya konuşuyorlardı.ve ilk söze annem başladı.

'size güvenemeyeceğimi biliyordum artık ne beklediysem' deyip göz devirdi.

sonra kendini çok akıllı zanneden müdür boş boş konuşmaya başladı.

' bakın yanlış bir anlaşılma olmuş efendim damla okulumuzun en iyi öğrencilerinden ayrıca herkes onunla çok iyi geçiniyor hiç anlamış değilim neden böyle bir olay oldu' dedi.

En sonunda dayanamayarak içimdekileri dökmeye başladım.'ya siz ne biçim bir müdürsünüz gözünüzün önünde dayak yedim ve şimdi de anneme yanlış anlaşılma olmuş mu? diyorsun' diyerek bağırdım.

Damla kalk kızım ben bu okulda birazcık daha durarsam okulu yakıcam diyip ayaklandı'.işte mafya anam yaaaa ben de ayağa kalkıp peşinden gittim tabi ki kapıyı kıracak bir şekilde kapatmayı unutmadım.

koridor da yürürken kavga esnasında bana yardım eden çocuğu gördüm.yanından geçerken göz kırptı haydaaa bir de sapığımız eksikti. Annemin arabasına doğru ilerlemeye başlamıştık ta ki birisi annemi arayana kadar annem bir saniye deyip yanımdan uzaklaştı.o sırada ensemde sıcak bir nefes hissettim. Panikle arkama döndüğümde bana kavga da yardım eden çocuğu gördüm. 

'Merhaba' 

dedi.ilk defa sesini duymuştum çok erkeksi ve bütün kızların düşeceği bir ses vardı.Ben bu saçma sapan düşüncelere dalmışken konuşmaya başlamıştı. 'Ben demir' dediği an donup kaldım. Çünkü ortaokulda ki platonik oldum çocuğa benziyordu Ve ismi de demirdi. 'Peki soyadın ne? dedim. çocuk şaşkın bir şekilde 'öztürk' dedi. inanamıyorum beni hatırladın mı dediğim de gözüme derin derin bakmaya başlamıştı. o sırada fiziğine bakıyordum. Çünkü direkt kasları gözüme batıyordu. Gerçi sadece kasları değil maşallah kıvırcık kumral saçı,ela gözüyle de harikaydı. sonra konuşmasıyla düşüncelerimden sıyrılıp onu dinlemeye başladım. 'aslında seni birine benzettim uzun siyah saçların ve burun yapından' dedi.

 bu arada ismin neydi dedi. 'İsmim damla' heh şimdi hatırladım ortaokuldayken merdivenlerde bayılan kızsın dediği an yanaklarım kızardı.ya hatırlaya hatırlaya bu olayı mı hatırladın dedim. 

o da düşeceğim bir şekilde güldü gülme şöyle zalımın oğlu zaten seni zor unuttum. 'ne dedin sen ben mi zalımın oğluyum? ' ay dışardan mı söyledim yok sana öyle gelmiştir deyip konuyu uzatmadım.

zaten o da susmuştu çok garip bir sessizlik olmuştu. ıııı o zaman görüşürüz dedim ama bakışları arkamdaydı. arkama baktığımda annemin arabasına baktığını farkettim oha mercedes-AMG GTCOUPE var dedi. evet de neden bu kadar şaşırdın dedim.

kızım deli misin bu model daha türkiyeye anca geldi dedi.

Annemin karşıdan geldiğinin görünce ona döndüm. 'Demir bunu söylemek için geç oldu ama ben okul değiştiriyorum' Nee !! deyip dudaklarını büzdü Böyle durunca çok şirin oluyor yicem yaa off sakin ol damla regl dönemindesin başladın yine duygusallığa Daha yeni bulmuştum seni ya diye mızmızlandı.

Ver o zaman telefon numarımı yazayım al bakalım deyip eline verdim.

 numarımı yazdıktan sonra görüşürüz deyip arabaya bindim Annem de arabaya sinirli bir şekilde bindi ve bastı gaza anlaşılan birileri kızdırmış onu kim acaba? eve vardığımızda odama koşup kapıyı kitledim bu arada kimsenin bilmediği bir gizli sır saklıyorum aslında ben photoshop yaparak sosyal medya da ünlü bir kızdım şu ansa 30 bin takipçim var ve gün geçtikçe artıyor bildirimlere bakarken bana sponsor olan markaların mesajlarına baktım bakmaz olaydım zamanın bitmesine 1 hafta kalmış eğer reklam yapmazsan hepsinin ücretini ödemek zorunda kalıcam. bu yüzden hemen hazırlanıp kamera karşısına geçtim... 

 Telefonu tam masaya bırakacakken demir aradı acaba açmasam mı diye düşünürken annem kapıyı çaldı .'kızım biz babanla iş yemeğine gidiyoruz 'dedi. Tamam anne diye bağırdım. kapı kapanma sesinden gittiklerini anladım tekrar demirin aradığını görünce hemen açtım.                         

-Damla bu akşam bir yere gidiyor musun? Hayır gitmiyorum neden sordun?                                                                                                                                                                                                                                            

 -müsaitsen gel sahil kenarında buluşalım hem biraz sohbet etmiş oluruz.

 Tamam                

geliyorum deyip kapattım.


Damlanın üzerindeki kıyafetleri

Damlanın üzerindeki kıyafetleri

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Gizli kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin