Baji'nin bakış açısı
"Hadi ama! İyi olacağına eminim." Chifuyu'nun omzuna vurdum. İlk iş günümüzdü. Patron bir ton konuştuktan sonra önlüklerimizi vermişti. Chifuyu yüzünü ekşiterek bana baktı. "Sadece senin için girdim, bir de beleşe manga okumak için." Gülerek kasaya geçtim. "İnan bana iyi para kazanacağız." Gözlerimi kısarak dükkana bir göz attım. "Negatif olma Chifuyu."
Arka tarafta rafları düzenlerken içeriye birisi girmişti. İlk müşterimiz olacaktı, Chifuyu'dan önce davranmak için elimdekilerle ilerlerken içeriye giren kişi karşısında nutkum tutulmuştu. Gözlerim fal taşı gibi açılmış raflar arasından ona bakıyordum. Hayatımda gördüğüm en güzel adamdı. Chifuyu onunla konuşuyordu şimdi. Uzun sarı-siyah saçları, güneşi aratmayan parlak sarı gözleri. Boynundaki kaplan dövmesi ve bana verdiği açıklayamayacağım o tuhaf enerji..
Konuşmalarını dinliyordum, sesi çok güzeldi. Adam kusursuz gibi gelmişti. Belki de cidden öyleydi. Yavaşça yanlarına doğru gittim.
"Üzgünüm bunu yapamam." Chifuyu konuştuğunda araya daldım. "Bence sakıncası yok." Yanına doğru geldiğimde bebek gibi bakan gözleri, gözlerimi yakalamıştı. Chifuyu'nun tavırlarını görmezden geldim. "Eğer bir sorun olursa sorumlusu sensin Baji." Elimi Chifuyu'nun omzuna koyarak güldüm. "Sorun yok." Tekrardan ona döndüm. "İçeri kel bir adam gelirse göze batma." Kitapları raflara yerleştirmeye başladım.
Bi süre onu görebilceğim bir bakış açısında oturdum. İşlerimi yaparken tüm dikkatim ondaydı. Kendini kitaba öyle kaptırmıştı ki okuduğu yerlerde neler olmuş olabilceğini yüzündeki ifadelerden anlayabiliyordum. Çok sevimli gözüküyordu.
Kasaya Chifuyu'nun yanına geçtim. "Adını biliyor musun?" Sessizce konuşurken Chifuyu'ya döndüm. "Hayır." Omzunu silkti. "Öğrenebilir misin?" Bana kaşlarını çatarak baktı. "Neden Baji?" Bakışlarımı kaçırdım. "Hiç, merak ettim." Sırıtarak önümdeki kağıtlarla ilgilenmeye başladım.
"Teşekkürler Matsuno ve Baji." Dikkatimi hemen çektiğinde başka şeylerle uğraşmaya başladım. Adımı ağzından duymak çok güzeldi. "Rica ederiz." Chifuyu o tipik ses tonuyla konuştu. "İyi günler." Kapıdan çıkarken seslendim. "İyi günler!"
Ağzım kulaklarımdaydı, Chifuyu da farkındaydı. "Ne kadar salaksın sen.." Olduğum yerde zıplamaya başladım. "Aşık mı oldun?" Chifuyu alayla bana döndü. "Öyle hissediyorum." Karnımdaki kelebekler uçuşup duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kitap dükkanı
FanfictionTW: Angst! Şiddet! Keisuke Baji ve Chifuyu Matsuno Tokyo'da bir kitapçıda çalışıyorlardı. Kazutora Hanemiya dükkanı sık sık ziyaret etmeye başladığında Baji için işler değişmeye başladı. cr: chimfumyuu / ao3