Kazutora'nın bakış açısı
Kitabın devamını merak ettiğim için yerimde duramıyordum. Üç gün geçmişti. Ceplerimi karıştırarak biraz para aldım. Yeterdi herhalde.
"Ben çıkıyorum!" Kapıdan çıkarken evdekilere seslendim. Babam arkadan bağırırken ayakkabılarımı hızla giyerek koşmaya başladım.
Dükkanın önüne geldiğimde hevesle içeri girdim.
Kasadaki Baji'ye selam verdim ve kitabı raftan almaya gittim. "Gel bakalım." Kitabı elime aldım, sayfaları karıştırarak kasaya ilerlerken içerisinde bir not olduğunu farkettim.'Güzel kitap seçimi, okumuştum önceden.
Sık sık gelip okuduğuna göre sen de beğendin.
Bu yazarı sever misin?'"Ha.." Gözlerimi kısarak notu elime aldım ve arkasını çevirdim. Hiçbir şey yoktu başka. "Bu ne şimdi?" Kasaya geri döndüğümde Matsuno oradaydı. "Bunu kim koydu gördün mü?" Elimdeki notu katlı bir şekilde ona uzattım. Garip garip bakarken başını iki yana salladı. "Çok gelen giden oluyor, kimseye o kadar dikkat etmedim." Dudak büzerek ona baktım. "Tamam teşekkürler, Matsuno."
Elimden notu alarak baktı. "Bu arada Chifuyu diyebilirsin." Gülümsedi. "Kazutora." Elimi ona uzattığımda kibarca sıktı ve notu bana geri verdi."Cevap yazmayacak mısın?" Biraz düşündüm. "Bilmem, önemsiz sanırım." Kafam karışıktı. Kimin koyduğunu merak ediyordum. "Kameralardan bakamaz mıyız?" Chifuyu hemen kafasını iki yana salladı. "Patronun izni olmadan bunu yapamayız, boş bir sebep için sorarsak da azarlar." Doğru diyordu, benim yüzümden azarlanmalarını istemezdim.
"Neyse." Elimdeki kağıdı buruşturdum. "Alacağım bu kitabı." Elimdekini uzattım, bir yanım istemiyordu. Oflayarak geri çektim. "Bana bir kalem verir misin?" Chifuyu gülümseyerek bana kalem uzattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kitap dükkanı
FanfictionTW: Angst! Şiddet! Keisuke Baji ve Chifuyu Matsuno Tokyo'da bir kitapçıda çalışıyorlardı. Kazutora Hanemiya dükkanı sık sık ziyaret etmeye başladığında Baji için işler değişmeye başladı. cr: chimfumyuu / ao3