~1~

381 6 1
                                    

~Gdzie się poznaliście~

-Finn                                                                                                                                                                                            Byłaś zaproszona na premierę drugiego sezonu ''Stranger Things 3'' i tam nie chcący podczas zdjęć na ściance nadepnął  na twoją nogę.

-Noah                                                                                                                                                                                            Znaliście się od dzieciństwa, bo jak się przeprowadziliście do miasta gdzie mieszkał Noah i wasi rodzice się spotkali w sklepie i postanowili się razem spotkać i postanowili was wziąć i tam się spotkaliście.

-Geten                                                                                                                                                                                          Spotkaliście się w Francji na wakacjach.

-Caleb                                                                                                                                                                                          Poznaliście się na planie filmowym ''Stranger Things''.

-Charlie                                                                                                                                                                                      Zauważyliście się podczas gdy miałaś dostać nagrodę. Ty szłaś po swoją nagrodę a on coś przed tobą upuścił nie o mało się nie przewróciłaś tylko podniosłaś to i mu to dałaś i szłaś dalej.

-Joe                                                                                                                                                                                              Był zaproszony na twoją premierę filmu w którym występowałaś.

-Millie                                                                                                                                                                                           Jak była zastraszana w szkole przez innych  bo zagrała w Stranger Things to było ci jej żal więc jej pomagałaś.

-Sadie                                                                                                                                                                                           Graliście razem w ''Szklany zamek''.

-Natalia                                                                                                                                                                                       Graliście razem w pewnym serialu gdzie ciągnął się długo bo aż od waszego 12 roku życia do 15. Gdzie graliście przyjaciółki które się w sobie  zakochują.

🔽~to jest jak cię zobaczyła~🔽

-Maya                                                                                                                                                                                       Mama Maya'i (nie umiem odmieniać jej imienia ok) postanowiła zabrać ją na premierę swojego filmu gdzie zagrała. Ty też w nim zagrałaś jak Maya i jej mama był fotografowane to Maya zobaczyła dziewczynę która też była fotografowana i okazało się że to ty.

Preferencje STRANGER THINGS (Real nie fikcyjna)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz