~5~

171 3 0
                                    

Czy gracie razem w jakiś filmach/serialach.

Finn-                                                                                                                                    Nie.

 Noah-                                                                                                                                 Tak w filmie ''1985'' i w ''The Circle''.

Geten-                                                                                                                                Nie.

Clabe-                                                                                                                                        Tak w Stranger Things.  

Charlie-                                                                                                                             Nie.

Joe-                                                                                                                                     Nie.

Millie-                                                                                                                                 Tak w Enoli Holems.

Sadie-                                                                                                                                 Tak w Szklanym zamku ba tam się też poznaliście.

Natalia-                                                                                                                               Tak.

Maya-                                                                                                                                    Tak.                                   

Preferencje STRANGER THINGS (Real nie fikcyjna)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz