~13~

66 3 0
                                    

O co była wasza największa kłótnia

Finn-                                                                                                                                        O to że jak jeździł na desce po twoim ogródku i wleciał w kwiaty od twojej mamusi.

Noah-                                                                                                                                     Nie kłócicie się zbytnio więc nie macie dużych kłótni. 

Caleb-                                                                                                                                    Że zepsuł twój sprzęt VR.

Gaten-                                                                                                                                 Zepsuł sprzęt do fotografii. Myślałaś że go z domu wyrzucisz.

Joe-                                                                                                                                      Tak dokładnie to on zaczął. Ostatnimi dniami zaczęłaś się spotykać z swoim byłym a on także był twoim jednym z najlepszych przyjaciół.

Charlie-                                                                                                                              Że ''Niechcący'' usunął plakat nad którym siedziałaś tydzień do serialu ''Przeklęta''.

Millie-                                                                                                                                  Jesteś od niej starsza więc mogłaś sobie pozwolić na więcej więc zaczęłaś palić papierosy a jej to się nie podobało.

Sadie-                                                                                                                                  Że poświęcasz jej za mało atencji z powodu pracy.

Maya-                                                                                                                                   Podobna sytuacja jak u Sadie ale że trochę inna. W tamtym czasie zapraszano cię dużo na różne gale i wywiady a jej się to zbytnio nie podobało że poświęcasz jej mało uwagi.

Natalia-                                                                                                                               Że zaczęłaś dużo pić. Oczywiście masz nad tym kontrole ale jej się to nie podobało.

~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej. przepraszam że długo tu nic nie wstawiałam ale mam teraz dużo na głowie ale to także wina że nie wiem co mogę tu pisać. po prostu nie mam pomysłu

Preferencje STRANGER THINGS (Real nie fikcyjna)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz