~9~

146 2 0
                                    


Czy masz na coś uczulenie albo jesteś na coś chora?

Finn-                                                                                                                                      Masz uczulenie na pyłki z rzepaku.

Noah-                                                                                                                                    Masz chorobę lokomocyjną.

Caleb-                                                                                                                                   Na nic nie chorujesz i nie masz na nic uczulenia.

Gaten-                                                                                                                                   Masz uczulenie na sierść.

Millie-                                                                                                                                    Masz uczulenie na truskawki. I to pewnie dla tego Mills nie lubi truskawek bo ty masz na nie uczulenie.

Sadie-                                                                                                                                    Masz uczulenie na wanilie.

Joe-                                                                                                                                        Byłaś chora na gruźlice ale 3 lata temu zostałaś z niej wyleczona.

Charlie-                                                                                                                                Na nic nie chorujesz i nie masz na nic uczulenia.

Natalia-                                                                                                                               Jak byłaś mała to miałaś uczulenie na sok pomarańczowy.

Maya-                                                                                                                                   Miałaś dwa razy Covid-19 ale teraz już nie masz i jak byłaś mała do miałaś uczulenie na krowie mleko.            

Preferencje STRANGER THINGS (Real nie fikcyjna)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz