~4~

194 5 0
                                    

Po jakim czasie  zostaliście parą?

-Finn                                                                                                                                                                                              Po 4 miesiącach

-Noah                                                                                                                                                                                           Po 15 latach (ponieważ poznaliście się jako dzieci)

-Geten                                                                                                                                                                                           Po nie całym roku.

-Clabe                                                                                                                                                                                          Po 8 miesiącach.

-Millie                                                                                                                                                                                           Po 8 latach (Bo też się poznaliście jako 11 latki)

-Sadie                                                                                                                                                                                           Po 3 latach.

-Joe                                                                                                                                                                                               Po 10 miesiącach.

-Charlie                                                                                                                                                                                       po 1 roku.

-Maya                                                                                                                                                                                           Po 3 miesiącach.

-Natalia                                                                                                                                                                                       Po 15 latach.


Preferencje STRANGER THINGS (Real nie fikcyjna)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz