~6~

169 5 0
                                    

Wasz pierwszy pocałunek?

Finn-                                                                                                                                        Oglądaliście razem film. A on się po chwili na ciebie położył, zaczęliście się śmiać, przestaliście się śmiać i patrzeliśmy sobie w oczy i zaczęliście się całować.

Noah-                                                                                                                                      Byliście piani i wiadomo jak się to skończyło. Siedzieliście przy stole rozmawiając położyłaś głowę na jego ramieniu a on położył swoją na twojej, spojrzeliśmy się na siebie i się pocałowaliście.

Geten-                                                                                                                                   Poleciliście razem na wakacje no Francji  do Paryża poszliście w nocy pod wieże Eiffla i tam to było.

Clabe-                                                                                                                                  Na balkonie. Siedzieliście razem na kanapie na tarasie i tam się podzialiście.

Charlie-                                                                                                                               Po prostu byłaś piana i go pocałowałaś.

Joe-                                                                                                                                       Byliście na premierze 3 sezonu Stranger Things. Mieliście razem akurat robione zdjęcia on poprosił żebym złapała jego ręki więc złapałaś jego rękę a on cię obniżył ale złapał moją talie i pociągnął ciebie do siebie i się tak pocałowaliście.

Millie-                                                                                                                                     To było na Oskarach. Dosiałaś nagrodę i tak się ucieszyłaś tak samo jak Millie że się aż pocałowaliście.

Sadie-                                                                                                                                     To było na koncercie.

Maya-                                                                                                                                      To było w Stranger Things.

Natalia-                                                                                                                                  To był serial w którym się poznaliście.                    





Preferencje STRANGER THINGS (Real nie fikcyjna)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz