Gök Gözlüm: Sen gittin ya şimdi Ankara sana küsmüş.
Gök Gözlüm: Ankara sana küsmüş yar haberin olsunnn.
Gök Gözlüm: Yolculuk nasıldı?
Ömür: Atlas ben iyi değilim sonra konuşsak.
Gök Gözlüm: Noldu?
Gök Gözlüm: Güzelim biri bir şey mi yaptı?
Gök Gözlüm: Ömür'm bana cevap ver korkuyorum.
Ömür: Atlas müsait misin?
Gök Gözlüm Arıyor...
"Meleğim?"
Hıçkırıklarımı yutarak dişlerimi sıktım. Doğru düzgün yüz yüze gelmediğim bir adam ve ben ondan medet umuyorum. Kendi halime acımıştım.
"Güzelim konuş lütfen korkuyorum."
"A..A.Atlas?"
"Söyle güzelim."
"Ben mardine geldim..." küçük bir sessizlikten sonra derin bir nefes aldım.
"Ben uçaktan indiğimde yanıma bir kadın geldi ve bana bir kağıt verdi. Ondan önce de bana babana çok benziyorsun dedi. Sorun şu ki benim babamla benzerlik adına tek bir noktamız bile yok."
"Kağıtta ne yazıyordu Ömür?"
"Kimseye güvenmemem gerektiği kendim dışında kimseye ve ben bilmiyorum sana anlatmak istedim yani bilmiyorum Atlas sana güvenmek istiyorum hiç tanımadığım bir adama sığınıyorum hiç görmediğim birine. Yemin ederim sevgini hissediyorum ama bazen bu yetmiyor Atlas keşke burda olsan."
Karşıdan gelen kesik nefes sesi ve hafif bir burun çekme sesi geldiğinde dediklerimden şimdiden pişman olmuştum.
"Atlas?"
"Haklısın güzelim. Benim şuan yanında olmam gerekirken ben sana ulaşamayacak kadar sağlıksız ve korkağım seni hak etmeyecek kadar eksiğim ben özür dilerim Ömür ama kalbim, sevdam söz dinlemiyor."
Gelen boğuk sesle kalbim milyonlarca parçaya bölünmüştü.
"Ben öyle demek istemedim ne ala.."
"Şuan senin iyi olman gerekiyor. Bak Ömür bildiğim kadarıyla baban olmasa bile deden Mardin de hatrı sayılan aşiretlerden ve emin ol dostu kadar düşmanı ve dost sandıkları kadar düşmanları da vardır. Birileri senin kafanı karıştırmaya çalışıyor. Sen oraya tatile gittin böyle saçma şeylerle kafanı yorma. Canını sıkma."
"Öyledir demi?"
"Öyle Güzelim git ve dinlen hadi yol yorgunusun. Ve özür dilerim ama seni seviyorum."
Ben daha cevap vermeden telefon kapanmıştı. Ben bu çocuğun gönlünü nasıl alacaktım. Oof ki off.
...
Ay noluyo noluyo??Bölüm nasıldı?
Sizler nasılsınız?
Bu arada instagram ve tiktok dan bazı alıntılar bölüm şarkısı ve videoları paylaşıyorum isteyen takip edebilir
İNSTAGRAM: feyzacim.sakin
TİKTOK: sakinolfeyza
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere.
💜🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat Ağacı | Yarı Texting
Teen FictionHayatta neyin ne zaman gelip sizi bulacağını bilemezsiniz. Gülüşünüz bile sınırlıdır kimi zaman... 054*****: Hayat çok sıkıcı çok can yakıcı ama en çok canımı yakan sensin. Ömür: Manyak mısın sen? kimsin? necisin? 054*****: Değilim ama istersen seni...