Частина 2

1K 35 0
                                    

Pov Александро

Мені 20, я бос Сицилійської мафії Каморра-це одна з найнебезпечніших мафій світу.В свої 14я вбив вперше людину і в 16 вже став босом, мене батьки виховували жостоко,але і любов була присутня в міру.В мене свій бізнес наркоторгівля, торгуємо зброєю,мережа ресторанів,клубів,готелей,казино...

Чикаго*.

Ми з Ріно були у справах в Чикаго.Ранок почався не дуже приємно,мені повідомили що бос нью-йоркської мафії застрелив нашу людину і за це має понести покарання.

-Алекс в нас проблеми.-сказав Ріно.

-Які в НАС можуть бути проблеми?-запитав я з посмішкою.

-Алекс зараз не до жартів, бос нью-йоркської мафії застрелив нашу людину ні за що.

-Тобто?Як він посмів? В нас був заключений договір про мир?-зло сказав я.

-Не знаю і тепер він просить вибачення і сказав що готовий все зробити щоб ми знову заключили мир.-сказав брат.

-Все?Що я можу з нього взяти?В нього нічого особливого немає.-посміялися ми.Але Ріно сказав те що мене здивувало.

-Може хай відасть свою доньку тобі в дружини?-запитав з переживанням брат.

-Так вони з братом ще малі, мені таку не треба.

-А як на рахунок старшої?-запитав Ріно.

-Про яку ти говориш?В нього часом не 2 дитини?

-В нього 3, ше старша але про неї нереально знайти хоч якусь інформацію, таке враження що під неї все підчистили, але знаєм як тільки її звати)-сказав Ріно.

-Як?Кажи-мене аж зацікавило.

-Ізабель Уокер

-Ізабель...Ізі значить,цікаво-хоча можна попробувати.

-Давай попробуємо,займись цим.

-І ще в Нью-Йорку нашу наркоту в одному з клубів продають за більше чим потрібно,що будемо з цим робити?-запитав з азартом Ріно.

-Давно ми не були в Нью-Йорку, якраз навідаємось в той самий клуб.

-Добре через 1 годину в нас виліт-сказав Ріно і вийшов з кабінету.

Через 3 години*

Нью-Йорк*

Ми відправилися в цей самий клуб на моїй машині LAMBORGHINI HURACAN

Дьявол з ангельським личком 18+Where stories live. Discover now