-Вітаю це прекрасно-сказали Джес і Піт
~Вони ще досі думають що це прекрасно,їх завжд оберігали від світу мафії,мати була катигорично проти щоб їх туди впутали, а на мене пофіг.Їх до кінця оберігали і навіть зараз оберігають щоб вони не побачили крові,що хтось когось вбиває.Вони ще досі думають що в батька легальний бізнес,НАЇВНІ...але вони мої брат та сестра я маю їх любити та берегти більш за все, та й їм ж краще не лізти сюди~
Я просто кивнула.До мене направився батько з якимись молодими хлопцями та дівчиною вона юна дуже навіть юна,та сказав якось непривично,ніби стревожений чимось,але цього не показуючи:
-Привіт доню,ти все-таки прийшла-сказав він мене обіймаючи .
-Як я могла відмовитися від столь хорошої пропозиції-язвительно з насмішкою сказала я.
-Не язви...-сказав він і кинув погляд через плече щоб я поглянула,і тільки зараз я згадала що ми не одні.Батько переживав,і я з недовірою поглянула на цих чоловіків,високі темноволосі,вони швидше за все брати але один з них нижчий значить різниця в віці приблизно 1 або 2 роки.Дівчина шатенка з зеленими очима,одного росту зі мною,вона швидше всього могла стати моделлю,але з її сім'єю це нереально. І тут голос батька вивів мене з роздумів.
-Діти познайомтеся це Александро,Ріно та Лукренція Маріотті-показуючи на цих людей батько.Джес і Піт пішли перші знайомитися, а я поки окидала їх з голови до ніг підмічаючи хоч щось для мене важливе на всякий випадок.І тут мене зацікавило дещо старший брат Александро ніби так його звати,непожимав правою рукою,значить травма.Якщо все ж почнеться перестрілка потрібно стіляти в ліве пличе,тоді для нього буде комбо.
І ось я піджоджу і з посмішкою протягую йому праву руку,а він з поглядом повної злості подивився мені в очі,думав я перестрашуся але яке було його здивування коли в мому погляді не було жодної емоції.
-Ізабель-і біільше ні слова.
-Александо, можна просто Алекс,старший брат,приємно познайомитися з вами,я не знав що у Роберта така красива дочка,і не розумію чому він приховував її. -сказав він з цікавістю та натягнутою посмішкою, а я всього лиш йому кивнула.
-Ріно,ви дуже красива-сказав він з дружелюбною посмішкою та поцілував мою тильну сторону долоні.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дьявол з ангельським личком 18+
РазноеІзабель Уокер Природа нагородила її досить обманчивою зовнішністю, яка добре приховувала моє справжнє обличчя, хитра, ангельське личко, прийомна донька боса нью-йорської мафії, виховували мене дуже жорстоко, всю любов приділяли молодшим зведеними бр...