Pov Александро*
Вона поїхала, і я хотів її наздогнати, я її наздоганяю вона все більше і більше тисне на газ, на поворот,а вона незбавляла газ певно багато разів так робила, ми машинки люблимо не зря я брав участьв перегонах, далось в знаки, я бачу що Іза вже далеко попереду, і навдря чиназдожену тож можна і в клуб зганяти, цей день був напружений.
Приїхав, все як завжди в тих людей одне тільки в голові п'янки-гулянки, побачив Ізабель і Лукаса, все як завжди п'є і не зупиняється, вона з ним розмовляє, та біля мене почали крутитися дівчата, я спочатк не звертав уваги, поки не побачив, як Ізу якийсь хлопець забрав та й вона була не проти.
І тоді я знервувався і мене понесло вход, гулялв на повну, дальше поцілунків не зайшло не зміг її забути, а вона так легко проміняла мене на якогось дурня.
З ранку мені подзвонив батько:
-Чого так рано дзвонити?-сказав я.
-Їдь до Ізабель в офіс-сказав батько.
-Щось сталося, чому так терміново?
-Це на рахунок весілля
-Давайте без мене
-Ти маєш бути як Дон,і все ж там буде твій брат.
-Добре, на яку годину?-запитав я.
-Через пів години.
В офісі*
Ми стояли чекали, секретарка така молоденька сказала, що бос ще не швидко мала приїхати сюди, але скоро має бути.
Ми чекали ще пів години, і вона нарешті прийшла.
-Я вас не чекала, щось трапилося?-сказала Ізабель.
-Ми хотіли з тобою поговорити-сказав її відчим.
-Ми?Ви всі окремо хочете зі мною поговорити, в мене немає стільки часу на всіх.-насміхаючись сказала вона.
-Ми хочемо поговорити про весілля-сказала Джессі.
-Ух ти, а чого вас так багато? Весілля ніби мало бути в Ріно і Джессі, а не у вас всіх, вам так не здається?-сказала Іза сердито.
-Але...-сказав Ріно.
-Але що?Ви хотіли бути всі в курсі всього, так?-сказала вона.-Гаразд проходьте сідайте.
Ми зайняли місця.Та мовчали, вона присіла та розглядала документи.
-Ви довго збираєтесь мовчати?В мене немає багато часу в мене справи також є.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дьявол з ангельським личком 18+
RandomІзабель Уокер Природа нагородила її досить обманчивою зовнішністю, яка добре приховувала моє справжнє обличчя, хитра, ангельське личко, прийомна донька боса нью-йорської мафії, виховували мене дуже жорстоко, всю любов приділяли молодшим зведеними бр...