4 тижні тому*
Мене виписали, все майже зажило я справді не вірю що я жива, і те що пробачила. Але це вже в минулому від обов'язків мене ніхто не відмовляв я вертаюся!
Сьогодні я повертаюся до своїх обов'язків, хочу знайти цих "людей", які зі мною так вчинили, але про це ніхто не дізнається, я сама все зроблю. З Алексом ми дуже зблизилися, все дойшло до того що ми стали парою. Я в нього закохалася, і це було взаємно, мав би бути щасливий кінець але це ще не все...
В офісі*
-Доброго дня, до Вас прийшов містер Александро Маріотті, його пропустити?- повідомила мене секретарка.
-Пропусти-сказала я.
-Принцеса, ти не забула в нас сьогодні вечеря в ресторані ***, твоя присутність обов'язкова.Відмовлення не приймаються!-сказав Алекс.
-Я пам'ятаю, любий
~Ніколи не могла подумати що в мене буде кохана людина, яка буде мене розуміти з пів слова, підтримувати у тяжкі хвилини та любити так вічливо. Алекс став цією людиною, він знає що я ніколи не пробачу брехні та зради, неповаги до себе!~
Вечір*
~Я у своїй квартирі ніяк не можу оприділитися з нарядом тому зі мною по відеозв'язку розмовляє Лу.~
-Тобі це підходить- сказала Лу.
-Гаразд буде тоді це, сподіваюся йому сподобається)- весело говорю я.
-Щей як сподобається, я знаю смаки свого брата.
-Ахахах- ми посміялися та я відключилася, та поїхала в ресторан.
Ресторан був затишний: панорамні вікна з краєвидами на нічний штат, чудова кухня, зроблено в чорно-білих тонах, мраморна плитка, великі люстри, темні стіни, привітні працівники.
Мене провели до столику де вже був Алекс - свічки,вино,музика, красивий чоловік просто романтика. Мені так сподобалося, та ось ми розмовляємо, вечер'яємо. Не очікувано все зтихає і Алекс встає на коліно та говорить:
-Принцесо ти вийдеш за мене?- сказав він.
Сказати що я була вражена це нічого не сказати, я не очікувала, та я без сумніву відповідаю
-Так- він піднімає мене та крутить у повітрі, ми сміємось, та ось за 2 тижні ми станемо повноцінно чоловік та дружина.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дьявол з ангельським личком 18+
RandomІзабель Уокер Природа нагородила її досить обманчивою зовнішністю, яка добре приховувала моє справжнє обличчя, хитра, ангельське личко, прийомна донька боса нью-йорської мафії, виховували мене дуже жорстоко, всю любов приділяли молодшим зведеними бр...