Частина 1

1.4K 38 0
                                    

Pov Ізі

Ранок почався з спогадів,10 років тому мати вирішила вийти вдруге заміж за Роберта я була одною дитиною в сім'ї і мене не вразив мій відчим, через пів року маму ніби підмінили вона дуже холодно поала до мене ставитися, відвернулася від мене, не підтримувала мене з того моменту і виною був її новий чоловік.Через 2 роки батьки всиновили двійнят моїх зведених сестру Джессі та брата Пітера, всю любов приділяли їм. В мене з ними дуже хороші відносини.Мені було 12 всього лиш 12, моїм вихованням зайнявся відчим, жорстоко виховував, тому жалості в мене було,всю злість зривав на мені, готував так сказати замінити його коли він піде у відставку, в 13 років я вперше вбила людину, я не шкодувала про свій вчинок, це світ мафії тут кожну хвилину вбивства, так я і ввійшла в мафію, я завжди була вихованою, слухняною і доброю людиною навіть попри те що відчим піднімав на мене руку, мати не приділяла уваги. Але все змінилося після смерті мами, якби вона погано до мене не відносилась але я її любила.

Ось мені через 2 тижні 18 років. Мама загинула 3 роки тому, відчим ніби забув що я ще дитина і дуже сильно мене бив,підвішував до стелі і бив всім що попадалося під руку, і не зупинявся навіть після того як я втрачала свідомість...

Я змінилася і не в хорошу сторону, стала жорстокою,мені подобалося вбивати винних людей, не боялася перечити відчиму, мене тепер не могли контролювати, що хотіла тей робила.Вечірки,клуби,машини,веселощі,адреналін все це також було в моєму житті. Я маю свій невеличкий бізнес мережі готелів, ресторанів,салонів,клубів по всьому світу.

За 2 тижні до дня народження:

Вечір, я знайоджуся у свої кімнаті і чую стук у двері

-Хто там?

-Це Джеймс, бос сказав що вас чекає у своєму кабінеті-сказав він.

Я пішла в кабінет відчима.

В кабінеті*

-Ти кликав?

-По-вічливіше перед тобою не друг, а бос мафії. Так я кликав є розмова.

-Ну я вся в увазі,говори-сказала я.

-В тебе через 2 тижні день народження тобі 18 і тому...

-Невже ти пам'ятаєш-перебила я.Він подивився на мене дуже погано.Цей погляд нічого хорошого не обіцяв

- І тому ти вже станеш повнолітня, і тобі потрібно вийти заміж-сказав відчим.

-Що?- я була здивована, я ще молода в мене все життя тільки впереді,і тут він говорить про заміжжжя

Дьявол з ангельським личком 18+Where stories live. Discover now