Частина 7

906 36 1
                                    

Pov Izabel*

Зранку я прокинулася, та одягнула(те що в початку глави)
Та поїхала в ресторан переглянути як йде підготовка

Ресторан*

-Міс вам все подобається?-запитала молода дівчина,я вперше довірила молодій дівчині таку роботу.
-Так але потрібно більше алкоголю,охорона через декілька хвилин привезе,і ще охорону поставити біля дверей, вони будуть по списку перевіряти всіх присутніх,хтось прийде без запрошення пеняй на себе, ти також маєш бути присутньою на цьому вечорі,задній хід має бути зачиненим, буде все в найкоащому вигляді буде аванс і зарплата велика,справишся добре за рекомендую в найкращі компанії світу, навіть можу взяти в один з своїх готелів адміністратором,ти думай сама це в твою користь.-сказала я,вона здивувалася.
-Міс але в мене немає плаття.
-За це не хвилюйся, через 1 годину тобі привезе кур'єр плаття, можеш вибрати собі, я так приглянула, тобі б мало підійти, решта плтаттів забереш собі, це так сказати подарунок, і якщо ти подумаєш що я добра то ти помиляєшся ти ще світ не бачила, я бачу ти ще молоденька,я тобі просто допомогла.
-Дякую,вам ви мене рятуєте.
-Не потрібно, дякувати рятуєш мене зараз ти якшо погодилася взяти таке крупне замовлення.
Я лишила її хай займається своїм ділом, а мені ще потрібно заїхати в салон і в клуб документи забрати.

Вечір*
Я стою біля дзеркала в кімнаті мейк прекрасний,всі будуть в класичній сукні,лише я буду виділятися, моя сукня

Таке прекрасне тіло не потрібно приховувати, взяла свою машинку та поїхала у ресторан

Ресторан*
Батько з Джесс та Пітером приїдуть пізніше,так як я хазяйка маю всіх зустрічати.
Мене зустріла ця дівчина молоденька її звати Міла.
-Міс,як вам?
-Ти добре постаралася,але ще не ніч, поки мені все подобається, мені потрібен ключ він заднього виходу.
-Прошу-вона мені віддала ключі, та віддалилася.

Через 15 хв

Гості почали прибувати. Я побачила сім'ю.
-Прошу проходьте
-Як тут красиво-сказала Джессі.
-Знаю
-Ви не перевершені-сказала я всім трьом
-Ти також доню-сказав тато.
Я кивнула, та направилася назад до дверей. І побачила сім'ю Маріотті
-Доброго вечора, прошу проходьте сподіваюся вам все сподобається-обняла я батьків Лу.
-Ізаа-кричить Лу і обнімає мене.
-Лууу дорогенька моя,почувай себе як вдома, мені потрібно буде потім з тобою, ти не думай якщо ми не будемо родиною то я перестану з тобою спілкуватися, ти мені вже сестра.-скащала правду я.
-Серйозно я думала ти не захочеш більше спілкуватися.
-Глупа якась, дістанеш якщо ще раз подумаєш так-ми посміялися.
Але я згадала що ми не одні
-Прошу проходьте насолоджуйтеся вечором.-сказала я.
Всі гості прибули, тато вийшов на середину та попросив тишини,та промовив:
-Я вже не молодий та і сил на правління такими територіями вже немаю,хочу приділити любов дітям,відпочити все ж заслужив, своє правління мафією передаю своїй донці Ізабель,я сам відмовляюся від престолу та передаю всі свої території їй,від тепер вона ваш бос,її потрібно слухати та поважати,та за неї життя віддати,хто зоадить їй буде діло мати з нею самою,помре або буде покараний від її рук, прошу Ізабель підійди.-сказав батько,з гордістю дивлячись на мене.
Я піднялася та пішла на середину, під захватливі погляди чоловіків, та поважаючі погляди жінок, тут не були такі що будуть заздрити.
-Дякую-сказала я обнімаючи батька.
-Хвилинку уваги, я прошу послухати мене зараз тому що два оази я не повторяю,я дуже серйозно ставлюся до мафії, навіть якщо ви подумаєте мені зрадити, знайти зразу ви мертві зразу,я знайду любу людину то вб'ю вас безжалісно і помало,і відправлю ваше тіло вашій сім'ї або викину в канаву та спалю,тому не рекомендую навіть пробувати,хтось без мого відома прийде на мої території з мафії ворогів вб'ю,я даю дозвіл га те що стріляти без попередження,жінок та дітей ми не рухаємо.-всі уважно мене послухали,та кивнули.Похлопали та я сказала:
-Щоб ви жили довго господа-сказала я піднявши бокал з шампанським та чокаючись з батьком відпила золотисту рідину, та сказала батькові щоб почув тільки він.
-Побудьте ще трошки і відправляйтесь в аеропорт,літак та валізи вже будуть там.-сказала я.
-Дякую,тобі за все,і бережи себе.
-Це я маю вам сказати,ти не забувай обіцянку ти при люблму випадку не вертаєшся сюди,сиди в Іспанії.-весело сказала я.
-Ой Ізабель, Ізабель в кого ти така?
-Чуть того чуть сього, ну загалом одна така неперевершена.
Батько пішов до Джес і Піта, мене ще довго вітали, та і батько з близнюками вже як пів години в повітрі знаходяться, я купила найкращий будинок для себе але він їм пригодиться більше, близнюки будуть вчитися, батько захотів працювати з моїм рестораном і готелями.
Все добре виходить та я чуть не забула кульмінацію вечора.
-Дорогі гості,прошу уваги остання новина на сьогодні, як ви всі чули я мала б одружитися на Александро Маріотті,так як угоду він складав з моїм батьком колишнім босом мафії, тому ця угода не дійсна, я бос мафії і я від тепер підписую документи, угода розірвана,весілля не буде.
Всіх роти відкриті на обличчі здивування, і я бачу фігуру яка йде в мою сторону, це злий Александро:
-Ти цього не можеш зробити-зло сказав він.
-Як бачиш можу, і радуйся що ти взагалі живий,після всього.-з азартом сказала я.
-Ти хоч розумієш кому ти це говориш?Я тобі розіб'ю серце.
-Ти ще не вкурсі в мене його не має, нічого там розбивати не має,ти забувся що зараз ситуація в моїх руках, якщо вирішив мені погрожувати знай це обернеться проти тебе
-Хочу попередити всіх хто надумає мені погрожувати ситуація навпаки обернеться проти вас-крикнула я.
-Думаю тепер ти зрозумів мене-це я сказала до Александро.-Не забувай я завжди на крок спереді тебе.-сказала я та хотіла піти проте мен схопили за зап'ястя і розвернули щоб я стояла до нього обличчям.
-Ти всеодно приїдеш колись в Італію,тоді я тебе і роздавлю, в мене там всі можливості, а в тебе нічого-сказав Алекс,
~який ще не знає мого подарку,значить все-таки не читав.~

Дьявол з ангельським личком 18+Where stories live. Discover now