Upíři touha

266 10 3
                                    

Vesla jsem do pokoje a někdo rychle za mnou zabouchl dveře a přímkách mě na ně. Byla jsem v šoku a pak si všimla Klause, začal mě rychle líbat a dal tlačit na dveře. Trochu mě vyhoupl tak abych omotala nohy kolem jeho pasu, zajela jsem mu rukama do vlasů a přitáhla si ho blíž. Klaus mi začal rozepínat halenku, která během sekundy ležela na zemi já zůstala trochu pozadu ale ne dlouho roztrhla jsem mu triko a závodila někde do rohu pokoje Klaus mi začal líbat krk a rukama nahmatal rozepínaní mé podprsenky. Která následovala moji halenku, Klaus zamířil k posteli na kterou mě hodil a rozepl mé kalhoty. Já se zvedla a strhla ho sebou do postele. Líbali jsme se převalovali z jednoho kraje postele na druhý a hádali o nadvládu. Klaus vyhrál a poradně si to vychutnával....
Probudila jsem se v oblečení ze včerejška kdy odjel Kol. Takže jsem měla sen ale nedá se říct divoký spíš.. no radši nic.

,,Bianco!!"
Zavolal velice známy hlas za dveřmi.
Klaus. Když ti tak vezmu tak se až stydím za své sny! To musíš přestat.

Klaus vtrhl do mého pokoje a vypadal jak sopka která vybouchne.

,, zmizeli mi z karty peníze.."
začal ironicky a mile

"No? A... co já? S tím ?"
Snažila jsem se mizerně zamaskovat to že jsem nakupovala víc než jsem chtěla.

,,čirou náhodou o tom míč nevíš lásko ?"

Klaus zavřel dveře a šel ke mě.
Já se ho nikdy nebála. I když byl opravdu naštvaný.
Sedl si vedle mě na postel a opřel se o čelo jako by čekal že mu řeknu pravdu. Ale to se mýlil já se opřela o čelo postele jako on a zírala prázdně do stěny.

,,tak povídej."
Pobídl mě.

"Nevím co po mě chceš."

,, ale víš."
Jo tuším  ale asi ne to co ty myslíš..
Otočila jsem se k němu a provokativně jsem si sedla na něho obkročmo. Byl zaskočen ale nedal to znát.
" no možná jsem... trochu víc nakupovala."

,,a proč jsi si vytáhla peníze z karty na nakupování ?"
Co mám říct ? Protože je tam záznam a to by nedopadlo dobře ?
Klaus položil kartu na stůl a dal mi ruce na boky.

Sakra to se nějak zvrhlo.

Já se k němu naklonila jen abych ho trochu naštvala a pak jsem se chtěla vrátit zpět na postel a zapnout televizi. Ale Klaus přesunul jednu ruku na můj zátylek a přitáhl si mě do polibku.

Touha Kde žijí příběhy. Začni objevovat