Střízlivost

257 8 1
                                    

Říká se že upíři neumí milovat a kdo ví ?
Možná že upír umí jen zabíjet že jsou to převlečení bestie, nebo alespoň tak jsem viděla Klause už jako malá vždy jen přišel domu večer ať už měl nějakou jednorázovou nebo byl celý od krve, vždy jsem říkala Elijahovi jestli budu moct milovat lidi jeho odpověď byla že já upír nebudu a že i upíři umí milovat.
A teď jsem upír a nejsem si jistá.
Jsem jen netvor jak lidi říkají nebo jsem i bytost co umí milovat a chce, no ale to se dozvím časem.
No a teď zpět do reality.

Sedím v obýváku a přemýšlím nad blbostmi.

" Ahojky. Co máme v plánu ?"
Jdu za Klausem jen takové info říkám máme protože se mu chci nějak připlést do plánu a tak zařídit abych se nenudila

,,já mám v plánu jít ven a co ty tak to nevím."
Zdůraznil to "já"
Klaus o mě nezavádí ani pohledem a dal se věnuje telefonu.

"No a kam jdeš ?"
Ptám se ho lehce nenápadně

,,ven."
Odpoví stroze jde na něm vidět že je lehce naštvaný

"Ale to já vím já se ptám kampak ven?"

,,nevím kam bude chtít Caroline."
Nevědomky zvednu obočí a otevřu pusu.

,,copak ?"
Řekne rozesmátě když se na mě podívá. Rychle se vzpamatuji a přemýšlím nad odpovědi která by zajistila aby jsem nedala najevo jak jsem mimo z toho co řekl nebo snad žárlím?
Ne to je blbost.
Ponořená v myšlenkách se otočím a jdu k baru kde vezmu náhodnou láhev a odcházím do své koupelny ani se neobtěžuji se zamknutím stejně tu nikdo není nebo nebude. Napustím si vanu a mrknu co jsem ti vlastně vzala.
"Whiskey. No bezva."
Řeknu si arogantně sama pro sebe.
Mám ji rada ale dnes by to chtělo něco tvrdšího.

Vlezu do vany plné pěny a napiju se z flašky co nejvíc.

,,hele..."
Přiřítí se do koupelny naštvaný Klaus jak velká voda ale nedořekne co chtěl říct protože se zasekne pohledem na mě a už půl vypité flašce whiskey.
Chvíli tam jen tak stojí se zvednutý obočím a pak rychle zavře dveře ale neodešel naopak přišel ke mě chytil mě za paže a vytáhl mě z vany. Vášnivě mě začal líbat a já se automaticky přidala omotala jsem mu ruce kolem krku a začala mu sundavat triko Klaus mě chytil jednou rukou pod kolenem a donutil tak abych mu omotala nohy kolem pasu. Já mu sundala triko a zápasila s páskem.
Klaus mě opřel o dveře a vyhoupl lehce výš.
Chvíli se na mně díval potemnělým pohledem s ďábelským úsměvem.
Pak mě letmém políbil a přesunul se na krk..
Já se mezitím snažila vyhrát zapas s páskem a zipem od Klausových kalhot. Možná kdybych byla střízlivá tak by to šlo lépe ale toto by se nejspíš nestalo je jasné že i Klaus má vypito..
                               

Touha Kde žijí příběhy. Začni objevovat