Vyběhla jsem do koupelny a přes koupelnu ke Klausovi do pokoje stal tam u stolku a psal někomu SMS, když si mě všiml hned se otočil mým směrem.
"Nezapomněl jsi na něco?"
Skočila jsem mu do náruče a přisála své rty na jeho.,,lásko nemám zamknuté dveře."
Řekl mi mezi polibky."Tak je jdi zamknout."
Odpověděla jsem a dal se věnovala jeho krku.
Klaus mě chytil jednou rukou a šel zamknout dveře.
,, to tričko jsem hledal tobě sluší mnohem víc ale teď mi vadí."
"Tak asi blbě."
Zasmála jsem se když mu nešlo sundat.
"Chceš pomoct ?",,no dovol?"
Klaus chytil lem trička a roztrhal ho."Hej! To bylo moje oblíbeny!"
,,moje taky maličká, ale vypadáš lépe bez něho."
Šel k posteli a hodil mě na ni.,,tak ty jsi se rozhodla hrát hru semnou ?"
Zasmál se a sklonil se nade mnou ,chtěla jsem ho políbit ale Klaus uhnul.,,když ty hraješ hry tak já taky."
I když měl ďábelský úsměv myslel to smrtelně vážně."Takže mám zakázáno být nahlas a k tomu tě nesmím ani políbit?"
Byla jsem naštvaná a zároveň se smála,,to by bylo moc lehké nedotknu se tě rty někde kde to miluješ."
Chvíli jsem váhala jestli to myslí vážně ale bylo vidět že ano."Si děláš srandu.."
,,ne nedělám aspoň budeš vědět že semnou není vhodné hrát hry."
Uznávám to byl dobrý tah.Zbytek večera mě nepolíbil. Ležela jsem na boku a Klaus mě hladil po zádech. Otočila jsem se na něho a rozhodla se hrát stejnou hru. Přitiskla jsem se k němu tak blízko že by se mezi nás nevešel ani papír
"Tak co pane Mikaelsone ? Co mate v plánu?"
Když jsem mu to říká měla jsem rty přímo u jeho rtů.
,,já neprohraji . "
Sakra. Toto kolo jsem projela ale další nemám v plánu.
"Jsi si jistý že v této době si chceš odepřít polibky?",,Bianco... Příprav si lepší tah než tento."
Tak plán b) prostě ho políbím já.
Chtěla jsem ho políbit ale uhnul mi."Niku."
Zakňučela jsem jako štěně.,,ano maličká ?"
"Prosím."
,,o co prosíš ?"
Bože to je parchant on mi to dělá schválně."Mužů prosím jeden polibek?"
Řekla jsem svůdným hlasem.,,ještě ne."
Odpověděl s pobavením v hlase"Fajn. Tak tedy ne."
Přestal se smát a zvážnil.,,co máš v plánu?"
"Nemám plán vymyslím ho až budu vědět slabinu."
Odpověděla jsem mu to stejné co on mě u večeře.,,tak fajn ty slabino jdeme spát zítra bude náročný den."
Klaus se odtáhl z objetí a zhasl světlo pak se zase otočil ke mně.
"Dobou noc."
,,dobrou maličká."
ČTEŠ
Touha
FanfictionVětšinou si lidé myslí,že jsou úplně na dně.. Ale co teprve když se zamilujete do "zlého" bratra, ženy která vás od 8 let vychovávala ?