İŞTE BEN -Bölüm 1-

1.1K 39 5
                                    

Bugün benim bütün her şeyi geride bıraktığım gün. Bugün hayallerime 1 adım daha yaklaşmaya başladığım gün. Hayal kapımı bir tık daha açtığım gün. Bugün özgürlük günüm benim. Annem ve babamı kaybettikten sonra ayakta ve hayatta dimdik durmaya başladığım gün. En önemlisi annemin vasiyetini yerine getirdiğim gün. Umutla hayata bağlandığım gün. Ben Çisil. 19 Yaşında bir genç kızım ben. Beril adında bir dostumla beraber yaşıyorum.

Hayat bazen size istediğiniz şeyleri vermez fakat sevdiğiniz insanları yanınızda olduğunda o eksikleri tamamlarlar. Siz yine de şanslısınız. Benim değer verdiğim insanlar bile Yanımda değil. Ama olsun elbet birgün hayat bana da göz kırpar. Ben 15 yaşımdan beri böyle avutum kendimi. Öyle Olmasını istediğim için öyle dua ettim Allah'a.

Bir dayım var. Kendisi çok zengindir. Bu yaşıma kadar her masrafımı o karşıladı. Hatta fazla zengin olduğu için ona yük olduğumu da zannetmiyorum. Bana 3 tane kredi kartı verdi. İstediğimi alıp istediğimi yiyebiliyorum.

Beril de benim gibi. O da yalnız. Onunla lisede tanıştık ve hala da beraberiz. Bir birimizi hiç bırakmaya niyetimiz yok açıkçası. Yeri geldi ben ona abla oldum. Yeri geldi o bana abla oldu. Biz hep birbirimizin yanındaydık.Ufak bir darbede bırakmadık birbirimizi. Bırakmayız da. Bırakmayacağız. Bırakamayız.

Bugün ben Boğaziçi Üniversite'si ne başlayacağım. Düşünebiliyor musunuz? Koskoca Boğaziçi ' den bahsediyoruz. Annem Ölmeden önce bu üniversiteyi kazanmamı istemişti. Neden olduğunu tam olarak bilmiyorum ama sanırım annemin hayallerindeki üniversiteydi. Artık düşüncelerime ara vermem gerekiyordu. Okulun ilk günü geç kalmak istemiyordum.

Hızlıca Kalkıp duş aldım. Önceden seçtiğim elbiselerimi dolabımdan çıkarmak için odama geçtim. File bir Çorap üstüne bordo deri bir etek ve üstüne de açık kot bir Gömlek giyip ayakkabı olarak da siyah bağcıklı topuklularımı giydim. Saçlarım zaten düz olduğu için sadece uçlarına maşayla hafif dalgalar verdim. Yüzüme ten rengimle uyumlu bir fondöten sürüp ince bir eyeliner çekip Çilekli parlatıcımı sürdüm. Artık hazırdım.

Bu evde Beril ile beraber yaşıyoruz. Onunla çok fazla anımız oldu. Dört duvar arasında kendimi yalnız hissetmememin tek bir nedeni var. O da Beril. Yeri geldi birbirimize anne olduk. Baba olduk. İlk bar maceramızı hatırlıyorum da...

Hayatınızda insanlar hep sizleri dış görünüşünüzle yargılayacaktır. Hiç "Ben dış görünüşe bakmam!" diyenlere inanmayın. Çünkü sizde öylesinizdir. Herkes için konuşamam ama çoğu insan öyledir. Benim hayatımda yaptığım en büyük hatalardan biri bu oldu. Güvenmek. Aslında benim kimseye güvenim yok. Beril'e karşı bile. Ona bile tam olarak güvenememin sebebi ise ; bundan yaklaşık olarak 3 sene öncesi. Ben lise 2. sınıfta iken yaşadığım olay. Bu olaydan sonra kimseye güvenim kalmadı benim. Hemde hiç kimseye. Birgün lise 2. sınıfta iken bir çocuk yanıma gelip nasıl olduğumu sordu. Biraz konuştuktan sonra benden telefon numaramı istedi. Açıkcası ben erkekler tarafından pek de tercih edilen tiplerden değildim. Bu yüzden ilk başta ısrarcı gibi gözükmek istemedim ve isteğini reddettim. Ertesi gün tekrar yanıma geldi. Sürekli yan yanaydık ve bu insanlar tarafından yanlış algılanabiliyor olabilirdi. Komik biriydi ve onun yanında annemi ve babamı unutuyordum. Onları özlüyordum fakat alışmam da gerekiyordu. O bana takmamayı öğretti. Sanırım ona aşıktım. Günler geçti biz her yere beraber gitmeye başladık. Yine bir gün okul çıkışı onu beklerken onun en yakın arkadaşlarından biri yanıma geldi. Boşu boşuna beklememem gerektiğini ve onu bir daha göremeyeceğimi söyledi. Nedenini sorduğumda cevap vermedi ama üstüne biraz daha gidince "Söylediğimde üzülüp kendine zarar vermeden korktuğumuz için sana asla söylemeyeceğim konusunda söz verdim" dedi. Ama ben biraz daha üstüne gittim ve "O artık yok Çisil. Onun yokluğuna alışman Lazım çünkü seni hiç bir zaman sevmedi. Bir iddia Yüzünden seninle beraberdi. İddia bitti ve gitti. Sana haber vermemesinin sebebi de bu. Buna alışman lazım. Çünkü sizin aşkınız gerçek değildi. Güzel bir oyundu ve oynadı seninle. Sakın kendine bir şey yapayım deme. Hayatına devam et ve unut gitsin." Tabi ben bunu duyduğumda hayatımın şokunu yaşamıştım. Kimseye güvenmemekte karar verdim. Beril'e güvenemememin sebebi ise onunla bu oyundan haberi olup bana söylememesiydi. Bunu öğrendikten sonra 1- 2 haftada toparladım kendimi. Ayaklarım yere ilk o zaman basmaya başladı işte. Alıştım. Alışmanın ne demek olduğunu öğrendim.

*************************
10 vote dan sonra yeni bölüm :))

Bende Ki SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin