Part -10 AĞAÇ EV

99 5 0
                                    

waoww yazdığım en uzuuuuunn bölümdü . Uzun süredir yokum ama kendimi affettirmek için uzun bir bölümle karşınızdayım . Yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyorum :))

Multimedya' da karakterler var

Playistteki şarkı bölümle alakalı ^^

♥ İYİ OKUMALAR ♥




Ozan'ın ağzından ♫

.

Sabaha kadar hiç uyumadım ama Deniz için değer yani . Ona süpriz yapacağımı söylediğimde gülümsemesi paha biçilmezdi benim için . Onu dağ evimizde ki abimle yaptığımız ağaç eve getirmek gelmişti o an aklıma . Daha sonra düzenlemek için buraya geldim . Biliyorum biliyorum siz şimdi diyceksiniz ki " mal Deniz'in ayağı kırık ağaç eve nasıl giricek " ben bunu da düşündüm ve makaralar yardımıyla bi mekanizma hazırladım . Burdan fizikçimede selamlar . Lisede adama sövüyordum bu işlediklerimiz ne işimize yarıycak diye demekki bu işe yarıyormuş . Evet evin içini mavi renge boyadım kırılan yerleri onardım papatyalarla süsledim rahat ediceğimiz puflardan koydum küçük ve güzel bir masanın üzerine atıştırmalıklarımızı koydum ve en önemlisi de laptopum ve mini projeksiyon ve hoparlör getirdim . Tamam hepsini tek başıma yapmadım Caner ve Özgür de yardım etmiş olabilir Özgür de Canerin erkek kardeşi oluyor bu arada . Valla Canerden daha çok anlaşıyoruz Özgürle .

- " Abicimm çok yoruldum ya uykum var ben şuraya uzanayım en iyisi ."

- "Lan uzanma olum oraya bozma oraları hadi şu balonları şişirin çabukk valla bak Deniz geç kalırsam beni boğar o boğmasa bile Kübra boğar yani şuan zor durumdayım "

- " Ya Ozi Allah aşkına ne Deniz'miş be kız için dün geceden beri yapmadığımız kalmadı valla ağaca da balon asmayı ver Ozan kanka yani "

- " Lan piç ben sen her Buketle buluşmak istediğinde sana yardımcı olmuyormuyum şimdi niye böyle ibnelik yapıyosun ki sen ! "

- "Yaaa demek öyle Ozan demek herşey param içindi hiç mi sevmedin beni ha hiçmiii ? "

- "Lan sen ne diyon değişik ? "dedim yan gözle Caner'e bakarken o beni hiç takmayıp pufların birisine kafasını yasladı ve uyumaya başladı . Daha sonra bende Özgüre döndüm

- " Kanki böyle bi abiyle zor olmuyor mu ya? "

- " Ya ne sen sor ne ben anlatayım . Acımı deşme kardeşim " dedi

Dediği şey üzerine ben kahkalara boğuldum tabi canım ciğerim Caner'im bize götünü dönüp "susun artık" demeside bir oldu . Bunun üzerine Özgürle aynı anda gülmeye başladık daha sonra şişirdiğimiz balonları ağaçın dallarına astık. Ben elimdeki rengarenk kurdeleleri hem merdivenlere hemde dağ evinin bahçesindeki salıncaklara astım . Sonra Özgür'le ikimiz yaptığımız şahesere bakıp güldük .

- " Abi valla bana böyle bişi yapsalar kız erkek farketmez aşık olurdum "

- " Hımm ozaman napıyoruz . Eğer ilerde bi sevgilin olursa bu bilgiyi onunla paylaşıyoruz" dedim sırıtarak

- " Aman abi ben şu sevgili sevme aşk meşk işlerinden uzak olayım valla hiç bana göre değil . Ben tek geceliklerimle gayet mutluyum " dedi pis pis sırıtarak . Kafamı belli belirsiz salladım dediği şeyden sonra . Ama Özgür bir şeyden habersizdi " AŞK KAÇINILMAZ "

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 07, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Deniz KokusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin