Part 4 - Tesadüf

78 5 0
                                    

   PART 4 – TESADÜF

" Asıl ben özür dilerim önüme bakmadım bir şeyiniz varmı  ? "  Allahım gülümsedi lan gülümsedi. Gülüşüne ölürüm senin .

" Hayır bişi olmadı . Aa siz o gün adres sorduğum beyfendi değil misiniz " Anasını kız hatırladı lan . Vay be demekki bende onun aklından çıkmamışım . kendi kendime hayallere dalmışken kıza cevap vermeyi unutuğumu fark ettim . Ozan tam öküzsün lan .

" Evet . Bu arada ben Ozan " ismimi sırf ismini öğrenmek için söyledim . Acaba ismi ne ? Allahım sen bu kızı özenerek mi yarattın . Gözlere bak lan deniz gibi masmavi .

" Deniz ben " hı ne dedi o deniz mi dedi . Yok ben yanlış anladım herhalde

" Deniz mi ?" evet Ozan bravo sana nasıl bi soruştur lan o malsın olum sen valla malsın .

" Ne o beğenmedin mi ismimi " dedi o güzel gülüşüyle .

" Ha-hayır canım ne münasebet . Tam da aklımdan gözlerinizin denize benzediği fikri geçiyodu galiba ondan biraz tepki verdim " elimi enseme götürdüm utandım lan ay nefes alışlarım değişti valla . Allahım oda utandı yanakları kızardı canım benim ya . Evlenirim lan ben bunla . O arada iç sesim ' höstt ozan hayvansın belki kızın sevgilisi felan vardır yavşama hemen . ' evet iç sesim haklı bildiğin kendimi kaptırdım ben .

" Şey bişimi oldu gözlerinizin altı şişmiş " Ahh doğru abim abim beni bekliyo . Olum ozan tam mala bağladın kızı görünce hay ben aklımı sikiyim .

" Şey babam , babam kalp krizi geçirdi de " hayır gözlerimi buğulandı . olamaz ağlamamam lazım kendine gel Ozi .

" Peki şimdi iyimi ? Çok üzüldüm cidden . Ben seni şuan tutuyormuyum . Neyse müsait olduğun bi zaman konuşuruz kendini üzme lütfen . " Allahım ne kadar düşünceli bi kız ...

        

 ARKADAŞLAR ÇOK KISA OLDU AMA DİĞER BÖLÜM DENİZİN AĞZINDAN OLACAK ^^ 


Deniz KokusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin