selam,iyi okumalar
düzenlenme tarihi:23 eylül 2022
🐝
"ne biliyorsanız anlatın,lütfen bilmeye ihtiyacım var" berk süsen ve ömeri dinlemeye başlamıştı
ömer derin bi iç çektikten sonra konuşmaya başladı,"sen gidince aybike o evde yaşamak istemediğinden bizimle yaşamaya başlamıştı ve mental sağlığı cidden aşırı kötüydü kendin terapi almaya çalışırken hayatta en değer verdiğin insanın psikolojisinin içine sıçtın berk"
berk anlamadan ömer'e cevap verdi,"ne yani aybike psikolojisi bozulduğu için mi tolga'ya gitti ne diyosun?"
süsen sinirle,"of ne alakası var bi dinle". ömer devam etti
"aybike psikiyatriste gitti ve psikiyatristi ona yeni birine gitmesini ve onunla iyileşmesini falan istedi ama aybike saçma buldu ve bize sürekli "ben berk'i atlatamam yapamam bu çocuğumuza ihanet" falan filan diyodu ama sonra bi gün psikiyatristte tolga'yla karşılaşmışlar o ara tolga'nın da hala bilmediğimiz bi olaydan dolayı mental durumu kötüydü aybike'de tesadüfen o gün tolga ordayken kliniğin lobisinde sancılanmış bişeyler olmuş,süsen daha iyi bilir oraları"
süsen devam etti,"işte tolga aybike'ye yardım etmiş falan ve ilk arkadaş olmuşlardı biz çok karşı çıkmıştık ama aybike tolga'nın eskisi gibi olmadığını söyledi bize ve gerçektende öyleymiş sonra tolga'yla aralarında ciddi bi duygusal bağ oluştu bu nasıl oldu bizde bilmiyoruz,amaa aslında aybike bana bi keresinde demişti ki tolga'yı hiç ciddi ilişkiye almayacakmış işte psikiyatristin dediği gibi tolga onun yara bandı olucakmış ama zamanla onun kendisine iyi geldiğini anladı herhalde yoksa maya için baba adayı gibi görmezdi"
berk,"ya hala iyi gelmiyosa? sadece maya ona alıştığı için onunlaysa ya da beni beklediyse ayrılmak için"
süsen alayla güldü,"saçmalama istersen berk öyle olsa tolga'nın çocuğuna isim koymasına izin mi verirdi?"
duyduğu cümleyle berk'in gözleri fal taşı gibi açılmıştı ve sinirlenmişti,"ne!? bu ismi tolga koymuş olamaz,bu isim aybike'yle benim düşündüğüm isimdi ve kesinlikle netti"
"ne!?",ömer ve süsen şaşkına dönmüşlerdi çünkü bu ismi tolga'nın koyduğuna yüzde yüz eminlerdi
ömer,"berk ben çok eminim bu ismi tolga'nın verdiğine"
"hayır ömer,bu ismi kesinlikle ben verdim tolga'nın vermiş olmasının imkanı yok" berk parmağını şıklattı "hatta aybike'yi arı soktuğu için gelmişti aklımıza,sonra da anlamını beğenmiştik" süsen şaşkınlıkla berk'e baktı
"ben bunu şimdi aybike'yi arayıp sorsam,işkillenir mi?" dedi
"öyle bişeyi sakın yapma,beni gördü her türlü işkillenir"
"iyide bu ismi eğer gerçekten tolga kafasından bulup koyduysa,aybike nasıl kabul etti?" ömer berk'e dikkatle ve merakla bakıyordu
"ömer kafanı çalıştır işte hala berk'i seviyodu ve berk'in çocuk hakkında verdiği fikirlerine saygı duyuyodu,bir gün dönerse diye"
"zaten saygı duymasına gerek yoktu,bu ismi çok sevmişti lütfen hatırlayın bunu biz aybike'nin göbeğini maya diye seviyoduk hep""bizim yanımızda yapsanız ben net hatırlardım berk engelde olurdum o ismi koymalarına o dönemlerde"
ömer ofladı,"cık,bi gram hatırlamıyorum alzeihmer mı oldum acaba ya"
"ben hatırlıyorum ve sizde hatırlayacaksınız,hatırlamanız gerekiyor."
"gidip aybike'ye sor o zaman" dedi süsen.
🐝
"tolga,kapıdaki kişi kimdi?" maya tolga'yla oyun oynarken bi andanda meraklı kişiliğini konuşturuyordu
"bende tanımıyorum canım,öylesine birisi"
maya şaşırıp tolga'ya baktı,"öylesine birisine annem neden bu kadar sinirlendi ki?"
"bilmiyorum,belki de evimize izinsiz girdi diyedir" tolga maya'nın burnunu kıstırdı "ve sana! bidaha yabancılarla konuşma sakın,bahçeyede izinsiz çıkma"
maya başını sallar ve anımsadığı şeyle gülerek konuşmaya başlar "ama gördün müüü? saçları benimkisinin aynısıydı" maya hayatında ilk defa kendisinden başka kızıl saçlı birisini görmüştü
"evet,öyleydi"
"tolga sen benim babamı gördün mü? onunda saçları böyledir değil mii?"
tolga duyduğu bu soruyla birlikte duraksar ve o sırada aybike salona girer
"napıyosunuz bakalım" aybike duraksayan tolga'yı farkeder "tolga?
"maya bana kapıdaki adamın kim olduğunu sordu annesi,bende öylesine bi yabancı olduğunu söyledim"
aybike yutkunur,"bitanem sen biraz odanda oynasan"
"anladım! togi ve aybikin yalnız konuşması gerek"
aybike güldü,"evet hadi koş"
maya merdivenlerden paytak paytak koşmaya başladığı an dışardan tanıdık bi ses işitirler
"aybike! aybike! açın kapıyı"
"berk mi lan bu?" tolga hızlıca ayağa kalkıp kapıya koşar
"ne istiyosun bizden,napıyorsun lan evimizde yine"
aybike kapıya koşar,"bağırmayın maya duyucak"
"duyarsa nolur aybike? babası olduğumu öğrenirse nolur?"
tolga sinirle ve alayla güler,"ne babası lan? ne zamandan beri o senin kızın"
berk sırıtıp aybike'ye bakar,"benim seçtiğim ismi koyduğunuzdan beri sanırım"
"ne? aybike?" tolga sinirli bakışlarla bi aybike'ye bi tolga'ya bakıyordur
"aybike söylesene,maya ismini ben seçtim desene berk seçti diye"
aybike gözlerini kaçırdı,"doğru,berk seçmişti sende bana önerdin o yüzden seçtim"
"nasıl ya,nasıl yaparsın aybike bunu ben sana aşıktım"
"o sana değildi demek,çünkü hala beni seviyordu" pis pis sırıttı berk "sen yara bandısın"
"hadi görüşürüz,hoşçakalın" berk tolga'nın gözlerinin içine bakıp gıcık bi ifade takındıktan sonra bahçeden çıkıp arabasına bindi
"belkide haklı,ben gerçekten yara bandıydım aybike"
"hayır tolga dur" aybike içeri giden tolga'nın kolundan tutmaya çalışsada gitmişti
aybike giden berk'in arkasından baktı,"nereye gidiyosun o kadar iyi biliyorum ki..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
background || ayber
Fanfictionberk hamile olan aybike'yi psikolojik sorunları nedeniyle terk etmişti fakat üç yıl sonra geri döndüğünde aybike'nin yanında asla tahmin edemeyeceği başka birisi vardı. 6 april 2022