selam,iyi okumalar
tarihi:25 eylül 2022
🐝
maya tolga ve aybike'nin yatağına zorlanarak çıkıp zıplamaya başlar,"uyanınn! uyanınn!"
"günaydın bebeğim" tolga yavaş yavaş ayılırken aybike uyanmıştı
"selin yoktu,bende sizin yanınıza geldim"
"nasıl yani? yok muydu,aybike arasana şunu bi"
aybike komodinden telefonunu alır,"arıyorum hemen"
"alo selin,nerdesin sen" aybike telefonu hoparlöre alır
"aybike hanım ben işi bırakıyorum,ailemle yaşamaya karar verdim bu zamana kadar beni evinizde yaşattığınızdan maya gibi tatlı bi çocuğa baktığım için çok mutluyum,teşekkür ederim""tamam canım,hoşçakal biz teşekkür ederiz"
aybike telefonu kapar,tolga "şimdi napacağız?"
aybike gülümser ve maya'ya bakar,"kreşe gitmek ister misin prensesim? bir sürü arkadaşların olur hem"
"oluur,hem hiç arkadaşım yok çok isterim"
tolga kuşkulu şekilde aybike'ye bakıyordur,"kreş için çok erken değil mi ya,ne bileyim zor olur gibi"
"sosyalleşir işte,hemde bakıcıdan daha iyi olucak ben eminim"
ertesi gün
sabah erkenden çıkıp maya'yı araştırdıkları iyi bir kreşe kayıt ettirmişlerdi,öğretmenle konuşurlarken kapıyı büyümüşte küçülmüş gıcık bir çocuk dinliyordu
"şimdi şöyle ki ben maya'nın gerçek babası değilim,yani maya'ya benden bahsederken baba tarzı bir hitap kullanmayın çünkü bunu garipser,onun yerine tolga diyebilirsiniz"
"evet,bide özel bi ilgi istemiyorum gerçekten yanlış anlaşılmasın ama ailevi olayları derslerde daha kapalı tutarsak sevinirim bu onun açısından daha iyi olur"
tatlı bi gülümsemeyle,"gerekeni yapacağımdan emin olabilirsiniz"
-
maya'nın bulunduğu ilk derste öğretmen tamamen aklından çıkarak,"herkes ailesini çizsin,ve sonra onları tanıtıcağız tamam mı?"
herkes resmini çizip anlatmıştı ve sıra maya'ya gelmişti
rastgele bi çocuk çizimiyle tolga'yı aybike'yi ve kendini çizmişti
"bu annem aybike,bu benim bu da tolga,yani babam"
"bu senin baban değil,yalan söyleme öyle olsa ilk başta tolga mı derdin ha!",kapıyı dinleyen çocuk maya'yı ağlatmak ve sinir etmek için alay ederek konuşmuştu
"babam değil zaten,ama öyle sayılır"
alayla güler,"neden onu çizdin o zaman,o senin ailen sayılmaz bile!"
"senin baban yok mu horoz!"
maya ağlamamak için kendini çok zor tutmuştu,"yok nolmuş ki?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
background || ayber
Fanficberk hamile olan aybike'yi psikolojik sorunları nedeniyle terk etmişti fakat üç yıl sonra geri döndüğünde aybike'nin yanında asla tahmin edemeyeceği başka birisi vardı. 6 april 2022