selaam
oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın,hayalet okuyucu olmayınn
iyi okumalarr🫶🏻finale adim adim🥹
🐝
"ya berk! neden benide çıkarıyosun delirdin mi" aybike artık grubun katılımcısı değilsiniz yazısına bakıyordu
"güzelim karıcığım,seni evimize götürüyorum ve sen yola odaklanmıyorsun ama napsaydım yani?" berk tek elini direksiyondan çekip aybike'nin telefonunu aldı "yola odaklan"
"berk nesine odaklanıyım her zaman ki ev yol-" aybike etrafına baktığında evlerinin yolundan farklı bi yere doğru ilerlediklerini gördü "iyide,eve gitmiyoruz ki zaten?"
berk sırıttı,"emin misin? evimize gidiyoruz"
"berk eminim ne sırıtıyosun öyle,yol çalışması falan mı var niye bu kadar saptın ki sen?"
"aynen yol çalışması var ya ondan tercih ettim bu yolu"
"peki" aybike daha önce hiç girmediği yolu uzunca izlemeye başladı
on dakika sonra berk sağa dönüp kumandasıyla otopark kapısını açtığı bir evin içine girdi,"geldik"
"berk? burası bizim evimiz değil"
"hadi ya" tam olarak park ettiğinde kapısını açıp yere indi "hadi,in sende"
aybike kapıyı hızla açıp arabadan indi,berk eline anahtar tutuşturup evin kapısına doğru yürüdü "aç bakalım kapıyı"
aybike elindeki anahtarla dış cephesi aşırı güzel olan evin kapısını açtı,kapı tam olarak açıldığında berk gülümsedi "yeni evimize hoşgeldin aybike özkaya"
"beeerk,çok güzel burası" aybike içeriye hafif göz gezdirip berk'in boynuna atlamıştı "ne ara yaptın sen burayı,ne ara dekore ettin"
"hem vardı zaten bizim evimiz" berk omuz silkti "evet vardı evimiz,ama kötü anılar olan bir evdi gözyaşlarımızla dolup taşmıştı o ev. madem evlendik yeni başlangıçlar olmalı güzel anılar biriktirebileceğimiz bir ev gibi mesela"
"orası da" kapıyı kapadı "burası"
"seni çok seviyorum,çok" parmak uçlarına kalkıp berk'in yanağına uzandı,ve öptü
"bende seni çok seviyorum,aybikem benim" aybike'nin belini kavrayıp ilerledi "hadi evi gezelim"
-
berk aybike'yi yavaşça salona ilerletti,kocamandı beyaz pofuduk bi kanepe karşısındada büyük bi televizyon vardı
hemen arkasındada yine kocaman olan bi şömine önündede iki tane sallanan sandalye,şöminenin üzerinde maya'nın çerçeveli resimleri
aybike yavaşça oraya doğru ilerledi,maya'nın çerçeveli ultrason resmini eline aldı "saklamışsın bunu"
berk'te yanına gitti,"saklamaz mıyım"
aybike gülümsedi ve kenarda duran yine maya'nın bir yaşında olduğu bir çerçeveyi eline aldı,"berk bunu nerden buldun sen?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
background || ayber
Fanfictionberk hamile olan aybike'yi psikolojik sorunları nedeniyle terk etmişti fakat üç yıl sonra geri döndüğünde aybike'nin yanında asla tahmin edemeyeceği başka birisi vardı. 6 april 2022