05

717 23 1
                                    

selamm,iyi okumalar

düzenleme tarihi:24 eylül 2022

🐝

aybike berk'in gittiğini düşündüğü yere,yani ömer'le süsen'in evine gitmişti

"aybike geldi,aybike'nin arabası şu yanaşan"

"gelsin bakalım,konuşalım rahat rahat"

az sonra aybike kapıyı yumruklayıp bağırarak çalar,"süsen! ömer! açın kapıyı hemen"

süsen sakince kapıyı açar,"hoşgeldin" aybike sinirle güler "bunu niye evinize alıyorsunuz siz ya hayırdır"

ömer ayağa kalkar ve elleriyle sakin işareti yapar,"aybike sakin".

"ne sakini ya ne sakini,resmen berk'i affetmişsiniz bide evinize almışsınız inanılmazsınız gerçekten"

"sus ve beni dinle,sen beni dinlemedin bende gelip kendimi ömer ve süsen'e anlattım açıklayabiliceğim herşeyi"

aybike bağıra çağıra konuşuyordur,"senin neyini dinleyeceğim berk?! beni terk ederken uçağa biniş hikayeni falan mı! senin açıklayacak bişeyin mi var ki ha!"

"benim burda kurulu düzenim tolga'yla ilişkim var anladı-"

berk'in kahkahasıyla aybike'nin cümlesi bölündü,"ne ilişkisi ya tolga senin yara bandın değil mi? böyle bi ilişki mi var"

"saçmalamayı kes!"

berk ayağa kalkar,"sen tolga'ya aşık falan değilsin bunu ikimizde biliyoruz öyle olsa neden bu zamana kadar evlenmediniz? neden en azından sağlama almadınız? itiraf et işte beni bekledin"

"yeter!" berk'e tokat atar,"saçmalamayı gerçekten kes"

"ben gidiyorum. süsen,ömer bunun hesabı için ayrıca gelicem."

🐝

aybike  yatak odasına girdiğinde içeride sarılarak uyuyan maya ve tolga'yı görür

tolga yavaş yavaş gözlerini aralar,"aybike? nerdeydin"

"boşver konuşalım mı? bahçede"

"olur,geliyorum ben sen çık"

-

tolga bahçeye çıktığında aybike lafı dolandırmadan pat diye sorar,"berk'in söylediklerini gerçekten kaale alıyor musun tolga?"

"beni biliyorsun,ben o herifin dediklerini takıcak kadar ezik bi insan değilim. ama konu maya,ve eğer bu isim mevzusu gerçekten dediği gibiyse hayal kırıklığına uğrarım"

"ben normal şartlarda doğruyu söyleyemezdim aramız bozulmasın diye ama,evet doğru"

"ama napabilirdim ki tolga,ben o dönem aptal gibi berk'in fikirlerine hala önem veriyordum. çok özür dilerim ama işte sende bunu önerince onda hem berk'ten hem de senden bi parça olur gibi düşündürttü ve hayır diyemedim"

"neyse,boşver olan olmuş tartışmak için çok geç"

"öyle" aybike duyduğu adım sesleriyle arkasını döndü "uyandım anne" gözlerini ovuşturuyordu

"aç mısın bitanem",başını salladı "evett"

"tamamm ben sana hemen yiyecek bişeyler hazırlayacağım"

tolga gülümsedi,"gel bebeğim bizde seninle resimler yapalım"

tolga mimar olduğu için çizim yeteneği vardı bu yüzden tolga'yla çizim yapmak maya'nın çok hoşuna giderdi

🐝

berk süsen ve ömer'in evine geri dönmüştü ve saat gece yarısını göstermişti

süsen uyuyordu ömer ve berk'te sohbet ediyorlardı

"benim maya'yla sohbet etmem gerek nasıl bi çocuk çok merak ediyorum,neleri sever napar"

"gördün mü hiç onu"

"tesadüfen karşılaştık işte,bana çok benziyor iki kelimesini duydum aşırı büyümüş yani gerçi küçüklüğünüde görmedim ama hayal edemeyeceğim kadar büyümüş"

"dur bekle,şimdi aklıma geldi bende maya'nın birinci yaşından olan fotoğraflar var"

ömer albümü berk'e uzatır ve berk inceler

en son ömere döner,"ben aşırı büyük aptallık ettim,bu zamanlar yanında tolga değil ben olmalıydım kızımın"

"neden böyle bişey yaptın ki zaten,siz o gece hastanede öpüşüp barıştınız sonra ne değişti neden terkettin evi oğlum hiç mi düşünmedin aybike'yi maya'yı"

berk yutkunur,"benim planım bir yıl sonra dönmekti maya doğduğunda geri dönecektim"

"sonra babam öldü,yine toparlanamadım o yüzdende döndüğümde aybike'yi bulmak içimden gelmedi. bulsam ona çok iyi gelecektim evet bunu biliyorum"

"ama yapamadım,beceremedim"

"keşke dönseymişsin,o zaman herşey çorba gibi olmazdı tolga'dan o dönem ayrılabilirdi ama şuan.. imkansız maya'yı zorlasan tolga'ya baba bile der"

berk beyninde yanan ampülle ömer'e heyecanla seslenir "ömer!"

"noldu oğlum ne bağırıyosun"

"maya'ya onun babası olduğumu söylesem"

"saçmalama,üç yaşındaki bi çocuğa bunu yapmayacaksın herhalde berk"

"kötü bişey olmayacak"

"evet en fazla aybike senden daha fazla nefret eder,o kadar"

"şuan mevzu aybike değilde maya,ben dava açsam her türlü onu alırım"

"iyi git söyle ama sonuçlarına katlanırsın berk" ofladı "ya maya çok olgun bi tepki verip sana sinirlenirse"

"ben her türlü riske varım,hazırım"

background || ayberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin