09

572 24 3
                                    

selam,iyi okumalarr

düzenlenme:28 şubat 2023

🐝

"aybike! kesin aybike geldi"

berk panikle toparlanıp maya'ya bakar

"maya,babacığım. şimdi bi oyun oynamamız gerek üç gün sonra süsen'in doğum günü,sende orda olacaksın senin ve baban olduğumu bildiğini o güne kadar anneye söylemek yasak tamam mı?"

"tamam,ama neden?"

"oyunun kuralı bu tamam mı?"

"tamam"

berk maya'nın başına öpücük kondurup tuvalete gidip kapıyı kitler

o sırada aybike kapıyı tekrar çalınca süsen kapıyı açar

"duymamışım"

"kapıda berk'in arabası var diye çok panik yaptım"
"ne işi var onun arabasının burda"

ömer lafa atladı,"bizim işlerimiz vardı sabah,benim arabayla gittik o da buraya park etti"
"kaldı burda öyle"

süsen güldü,"hem sen bize güvenmiyor musun aybike? berk'i maya'yla asla yan yana getirmeyiz biz"

"off bilmiyorum gerildim işte,neyse. ben maya'yı alıp gideyim. berk'le çok gereksiz muhattap oluyor bu aralar hiç gerek yok."

"tamam ben çantasını falan getireyim"

-

aybike maya'yı alıp gittiğinde berk tuvaletten çıkar

"ne gereksiz muhattabı ya? ne saçmalıyor bu?"

"samimi olmanıza tahammülü yok,tamda tahmin ettiğim gibi"

"benimle samimi olmasını istemeyip yerime koyduğu baba figürü çok düzgün olsa bişey demicem de neyse"

"berk,kendini niye bu kadar masumlaştırmaya çalışıyorsun,sen onları terk ettin? aybike'nin bu kadar korumacı olması sence de doğal değil mi?"

berk sinirle başını onaylamayarak salladı,"kendimi masumlaştırmaya çalıştığım falan yok. ama ben en azından aybike'yi onun mutluluğu için bırakıp gittim,zarar görmesin diye. o iki ayda beni unutup tolga'yla yeni bi sayfa açmışsa onu terk etmem pekte sikinde değildir ama belki ha süsen? ben onun gözünde dünyanın en şerefsiz insanı olsamda biz birbirimize deliler gibi aşıktık. ben onu bıraktığımda bile o benim aklımdan çıkmıyordu hem de bir saniye bile. o tolga'yla yeni bir sayfa açarken benim aklımdan bile çıkmıyordu. istesem orda bende yeni bi ilişki başlatmasını bilirdim de,ama ben onun aksine ona hala aşığım."

berk bunu söyledikten sonra kendi duygularının farkına varmıştı,"ben ona hala aşığım"

"iyi misin?"

berk süsen ve ömer'e baktı ve sesi titreyerek sadece "ben kaçtım" diyip evden çıktı

"sende gitsemiydim?" dedi süsen

"rahat bırakalım bi müddet"

🐝

berk babasının eskiden arkadaşlarıyla içmek için toplandığı deniz kenarındaki eve gitmişti.babasından kalan çoğu şeyi satmıştı ama burayı babasıyla ilk defa baba oğul olduklarını hissettiği yer olduğu için satmaya kıyamamıştı,babası öldüğündede ilk buraya gelip ağlamıştı.

background || ayberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin