!Helyzetjelentés!

32 4 3
                                    

Szóval, először is,
Hello!
Igen, tudom, volt pofám visszajönni egy bejelentéssel, ahelyett, hogy egy új részt raknék fel DE
Elsősorban azt szeretném veletek közölni azokkal, kik még egyáltalán itt vannak ilyen kihagyások után is, hogy ennek a könyvnek már nagy valószínűséggel nem lesz folytatása, de még ez sem biztos, és meg is mondom, hogy miért.

Szóval mostanában eléggé eltávolodtam a narutotól, és ezért is kellett annyit várni új részekre. Lényegében sokkal jobban megtetszett egy másik anime, mivel több szempontból is jobbnak találom, mint a narutot (ez persze nem azt jelenti, hogy a naruto rossz). Nem hagyom itt a wattpadot, mivel imádok írni, de ezt a könyvet valahogy nem tudom folytatni. Rengetegszer volt, hogy neki veselkestem egy új résznek, de ahogy írtam valahogy nem akart összejönni valami értelmes, csak bénáztam és nem élveztem. Egyszerűen képtelennek éreztem, hogy tovább írjam.
De ez még nen az egyetlen indok, arra, hogy lehet félbe hagyom.
Eleve a könyvben szereplő oc elég távol áll az én személyiségemtől, így ez a sztori alapból nehéz feladatnak  bizonyult. A másik meg, mint említettem, eléggé eltávolodott tőlem maga az anime, és ezzel együtt rengeteg szereplő is (itt van pár kivétel, de Itachi nincs köztük). Ebből kifolyólag Itachi személyisége sincs már meg a fejemben, és így nem tudom éreztetni a karakterek személyiségét.

NA DE csak, hogy ne csak a rossz hírt kapjátok, az, hogy ez a könyv valószínűleg félbe lesz hagyva, az nem azt jelenti, hogy nem fogok mást írni. Szinte minden nap gondolok az írásra, vagy itt wp-n tevékenykedem, és már van egy konkrét és egy nem olyan konkrét sztori ötletem is. És mivel van egy-két kivétel akiknek a személyisége nagyjából megragadt a fejemben, Sasuke és Naruto pont ezek közé tartoznak, úgyhogy akár összejöhet egy új sasunaru sztori is. Persze ez elég elhamarkodott kijelentés, de semmi sem biztos még.
MÉG
Amint bármi közölni valóm van azt a profilomon ki fogom írni, tehát akit érdekelnek a történeteim a közeljövőben annak érdemes követni (nem követő vadászás miatt mondom).
Jelenleg nem tudok biztos infókat mondani nektek, mert ez az időszakom se volt a legfényesebb amit eddig megéltem, de amint valamiben biztos vagyok, azt mindenképpen jelezni fogom.
És esetleg, ha arra kerülne sor (márpedig nem fog), hogy itt hagyom a wp-t azt se fogom bejelentés nélkül meg tenni, tehát, ha halottnak is tűnök, ettől függetlenül még élek, és folyamatosan dolgozom a történeteimen.

Csak ennyit szerettem volna, ha bármivel kérdésetek van, vagy esetleg nem irtam le egyértelműen akkor szóljatok.
Nem rontom itt tovább a levegőt,
Mindenkinek szép napot/reggelt/estét!

Hai finito le parti pubblicate.

⏰ Ultimo aggiornamento: Apr 06, 2022 ⏰

Aggiungi questa storia alla tua Biblioteca per ricevere una notifica quando verrà pubblicata la prossima parte!

Alone | Itachi ff. [Befejezetlen] Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora