3. bölüm -benim gücümün kaynağı hayaletler-

99 4 3
                                    

Artık burda kalmam gerektiğini anlamıştım ve gitmek için hazırlanmaya başladım. Tam o anda giriş kapısı açıldı ve içeri o adam girdi Tanrım korkudan ölücektim neredeyse. Bana baktı ve

"Nereye gidiyorsun ufaklık benden bu kadar çabuk mu sıkıldın"

Dedi ve ben dona kaldım. Ne diyeceğimi bilemiyordum ya da ne yapacağımı kafasına vurup kaçmalı mıydım yoksa hayalet gücünü mü kullanmalıydım peki ya kullansam hangisini kullanmalıyım. Kafamda bu sorular dönerken o adamın yanıma yaklaştığını fark etmedim bile.

"İzninle kendimi tanıtayım bana cypher diyebilirsin. Valorant protokolünde yer alıyorum yani merak etme seni Kingdom'a vermiycem"

"Peki ya benden ne istiyorsun beni neden buraya getirdin?"

"Senin şifalı taşlar sattığını duydum ve seni biraz araştırdım o taşları üretmiyorsun radiant gücünü ona aktarıyorsun. Bunu benim için de yapabilir misin sadece bana özel sağlıkçım olur musun? Zaten birisi aracılığı ile taşını kullandım gerçekten etkili. Eğer bana özel şifacım olursan sana düzenli maaş verebilirim de tek bir şartım var burada kalıcaksın ve adres bilgimizi aslağa paylaşmayacaksın"

Bu sözleri duyunca gözlerimde bir parıltı belirdi ve gene saçma sapan konuşmaya başladım

"Nasıl yani aaaa üstelik maaş vericeksin bedava kalıcak yer ahaha çok iyiymiş bir dakika ama ya beni kesip organlarımı satarsan ama yapmazsın sen en iyisi kabuk etmek NEREYİ İMZALIYORUM!!!"

Fazla saçmalamaya başladım klasik ben ve bir anda kahkahalar atarak cypher gülmeye başladı ben ise sinirli bir yüz ifadesi takındım bana gülmesi kabul edilemez.

Bir süre sonra gülmeyi bıraktı Zahmet oldu beyfendi az daha gülseydin!!

"Ben odayı kullanıcam yüksek müsaden ile biraz yanlız kalmam lazım gizli adam işleri sen anlamazsın"

Dedi ve tekrar gülmeye başladı benimle dalga geçtiği çok belliydi. Daha sonra odasına girdi ve ben de Alex ile konuşmaya başladım.

~CYPHER'IN BAKIŞ ACISI~

Odaya geçtim ve maskemi çıkarıp yatağa uzandım Tanrım bu kız cidden kafayı sıyırmış bunca facia olmasına rağmen hala nasıl bu kadar pozitif bilmiyorum.

Ardından ayağa kalktım ve bilgisayara geçip güvenlik kameralarını kontrol etmeye başladım geçmiş verilere oradan bakabilirdim ve gördüklerim beni şaşırttı acabağa şizofren mi yoksa başka bir sorunu mu var kiminle konuşuyor ve birden çok kişi ile konuşuyor gibi.

Maskemi geri takıp salona döndüm oradaydı ve benim çıktığımı fark etmedi sanırım çünkü hala birisi ile konuşuyordu. Yanına gittim ve omzuna dokundum, gerçekten baya korkuttum galiba çünkü büyük bir çığlık attı basılmanın verdiği korku olsa gerek.

"CYPHER NAPIYORSUN SEN BURADA NEDEN SESSİZCE GELİYORSUN"

"Burası benim evim burda olmam çok normal değil mi? Ayrıca birisi ile konuşuyor gibisin rica etsem sırlarını benimle paylaşabilir misin?"

Durdu ve sağına doğru yöneldi başını salladı ve geri bana döndü NELER OLUYOR YA GENE!

"Benim gücümün kaynağı hayaletler"

Ne gerçekten şu an gülmemek için zor duruyordum.

"Hayalet mi şizofren olmadığına emin misin PUAHAHWHSHAJAHAJSHSJ"

"Bu kadar merak ediyorsan"

Dedi ve eli ile bir yeri tutup bir anda hızlıca bana doğru kolunu çevirdi BUDA NE BEYAZ BİR IŞIK SÜZMESİ VE BURUŞUK KAFA AYRİCA VÜCUT PARÇALARININ BAZILARI TERS

"Tanıştırayım bu Alex ismini ben koydum"

Ve bir anda Alex onun içine girdi ve elini şıklattı. Görünmez oldu ama nasıl?!

"Evet sana söyledim bu odada tam 5 hayalet var ve her birinin farklı bir özelliği ben onlarla bütün oluyorum"

~uzun bir açıklama sürecinin sonunda~

Pekâlâ anladım ilk defa benden gizli kalan bir sır vardı ve bunuda açığa çıkardım biliyorum harikayım.

"Evet Alex ve diğerleri şimdi gidicek ve gerçek anlamda evde tek ikimiz kalıcaz çünkü onlarında bir hayatı var :D"

"Gelirlerse söyle de yanlışlıkla üstümü çıkarmayım"


"Merak etme kimse senin vücudunu görmek istemiyor bay kendini beğenmiş"

"Hahaha neyse ne, yemek yiycek misin?"

"Evet bunu sormanı bekliyordum ne yiyelim et varmı bu nasıl soru ya aç hayvan gibi neyse sen mi yapıcaksın yemek ben mi"

Gene başladı karmaşık konuşmalar yapmaya ve gülünce de bana kızıyor elimde değil ama dayanabilirim... Umarım

"Birlikte istersen et pişirebiliriz hadi başlayalım"

Tanrım bu kız sadece yemeyi biliyor galiba ya da et görünce eli ayağı birbirine dolanıyor. Neyse onun sakarlıklarını görmek eğlenceli

1 SAAT SONRA ~

Sonunda pişirmeyi başardık yeme konusunda da sorun çıkmaz artık diye umut ediyorum. y/n lavaboya elini yıkamaya gitti ama elindeki et parçalarını yediğine yemin bile edebilirim.

(Yemek senaryosunu atlıyorum zaten y/'in neler yapacağını hayal etmişsinizdir
:D)




Bölüm biraz fazla uzadı artık burda kesmenin vakti geldi. Daha teravih namazına gidicem az insaf cık cık.
Dönüşüm mükemmel olucak bekleyiniz ve görünüz efenim ^^

Kelime sayısı: 690

~Ghost Girl~ Cypher x Reader Hayran KurgusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin