6. Bölüm -ondan uzak durmalıyım-

115 8 7
                                    

Hala yüzüm kıpkırmızıydı ve onun karşısında rezil oluyordum.

"A şey ben artık çıkayım saha iyi gecelerrrrr"

Ayağa kalkıp odadan koşar adımlarla çıktım. Lavaboya gittim ve yüzümü soğuk su ile yıkadım. Neden böyle davranıyordum ki? O benim için neyi ifade ediyor...

Lavabolodan çıkıp salondaki koltuk yatağıma gittim. Derin bir iç çekerek uzandım ve elimle yüzümü kapattım.

"Tamam y/n uyu artık yarın önemli bir gün zombi gibi orada olmak istemezin değil mi?"

Kendi kendimi avutuyordum.

Bir müddet sonra uyuyakalmıştım. Sabah cypher'ın sesi ile uyandım.

"Kalk ve ışılda y/n"

Bu hayatımda duyduğum en tuhaf uyandırma cümlesiydi. Kalkmak istemiyordum ama günün ciddiyetinin farkına varınca kalkmaya karar verdim.

Yüzümü yıkadım giyindim ve hazır bir şekilde beklemeye başladım. Cypher odadan sonunda çıkmıştı ve hala maskesi yoktu. Yüzüne bakmamaya çalıştım çünkü her bakışımda yüzüm kızarıyordu.

"Bir marketten sandviç alalım çünkü yemek yemeye vakit yok maalesef"

Maskesini taktı ve yüzüne sonunda tekrar bakabiliyordum.

Evin 2 sokak ötesinde bir market vardı ve gidip yiyecek bir şeyler aldık ardından siyah bir arabaya bindik. (Araba çok pahalı görünüyor bu kadar parayı nasıl kazanabiliyor ki cypher)

Yolda aldıklarımızı yedik ve tabiki 10 dakika içerisinde bitirmiştim. Nereye gittiğimiz hakkında hiçbir fikrim yoktu zaten burası bana yabancı bir ülkeydi ve yabancı bir şehir.

Düz ve ıssız bir alana geldik neden buradaydık ki? 5 dakika sürmeden cevabımı aldım bir uçak geldi ama havalı ve çok hızlı olanlardan. Ben hala bu yaşadıklarımın bir rüya olduğunu düşünüyorum bu arada. Yoldayken yanımıza Alman aksanlı bir kadın geldi.

"Selam bana killjoy diyebilirsin bu ekibin beyni ve üstün zekalısı"

"Selam eeee şey bana Isabelle de nasıl bir rolüm olur bilmiyorum ama seni korkutabilirim."

"Ben bu kızı sevdim cypher. Eeee yeteneklerin neler benim elime bilgi ulaşmadı maalesef seninle neler yapabiliriz merak ediyorum birsürü olasılık"

"Onu biraz rahat bıraksan iyi olur killjoy"

"Bu arada onu nasıl buldun yoksa sevgilin mi KSJDSODJDJSODJDJOSUDWOEİ cypher ve sevgili kelimesi yan yana sadece cypher ile hayatta sevgili olmam cümlesinde kullanılabilir"

Aniden saçma bir tartışma başladı killjoy ise sadece gülüyor ve tuhaf cevaplar veriyordu. Peki ben Alex'i çağırsam iyi olur. Yanlarından uzaklaştım ve

"Alex"

Sessizce oma seslendim. 3 dakika içerisinde geldi. Ona olayları anlattım ve biraz da kafamın karmaşık olduğunu bu yüzden görünmek istemediğimi söyledim.

Şimdi yanlarında durup gizlice laf dinleyebilirim hah.

~Cypher'ın Bakış Açısı~

"Killjoy artık boş konuşmasak mı?"

"Neyse fazla güldüm bu gün işime döneyim. Isabelle nerde?"

Başımı çevirdim ve burda olmadığını gördüm. Uçağın diğer yerlerine de baktım ama yoktu.

"Gerçekten uçaktan atlamış olabilir mi senin yüzünden"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 08, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

~Ghost Girl~ Cypher x Reader Hayran KurgusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin