5. Bölüm -onu yüzü-

88 6 0
                                    

Hikâyeye başlamadan önce minik bir duyuru karakterin kurt özelliğini çıkardım zaten başından beri benim fikrim değildi hikaye cringe olmasın diye çıkarıyorum.



~Cypher'ın Bakış Açısı~

Uyandığımda sabah olmuştu ve dünün yorgunluğunu üstümden atmıştım. Yatmaktan kalktım ve üstümdeki kıyafetimin hala olmadığını fark edip geri giyindim. Odadan çıktım ve salonda yatan y/n'in yanına gittim. Çok savunmasız ve masum uyuyordu.

Ardından telefonum çalmaya başladı neyse ki titreşimdeydi. Odaya geri geçip telefonu açtım ve arayam Sage idi.

"Merhaba cypher dün sana sağlık veremeden ayrıldın,durumun nasıl?"

"Şu an iyiyim bir sorun yok"

"Peki o zaman asıl konuyu açıcak olursam brim sana bir mesaj iletmemi istedi. Protokol için daha fazla insana ihtiyaç var birilerini bulabilecek en iyi kişi sensin"

Bir an duraksadım çünkü aklıma gelen ilk isim y/n'di. Acabağa aramıza gelir miydi?

"Aklımda birisi var Sage sonra size dönüş yapacağım"

Telefonu kapadım ve salona döndüm hâlâ y/n'in uyuduğunu gördüm ve bu sefer insan gibi bir kahvaltı yapalım diye mutfağa gittimm. Biliyorum çok hayırlı bir insanım benim gibisini zor bulur insanlar.

~1 saat sonra~

Gerçekten güzel bir kahvaltı sofrası hazırladım ve y/n için çay da yaptım umarım güzel olmuştur.

Ardından yanına gidip onu uyandırmak için plan yapmaya başladım ne planı mı nasıl bir yöntem ile uyandırıcağımın planı. Sonra en mantıklı seçenek olan insan gibi uyandırmayı seçtim çünkü ben mantıklı bir insanım.

"Kalkma vakti y/n tüm gün uyumayacaksın değil mi?"

Ardından kaşlarını çatıp, gözlerini daha sıkı kapatarak arkasına döndü. Bu böyle olmıycak.

"Kalkmazsan bu kahvaltıyı tek başıma yerim"

"Mmmmmmğ banane ben yatıcam"

Yeni bir skil açma vakti gelmişti. Onu gıdıklamaya başladım.

"Ya cypher yapma"

Gülmeye başladı ama benim bilmediğim bir şey varmış y/n'i gıdıklamak onun elleri ile savuşturmaya çalıştırmasına da katlanmak demekmiş.
   Beni ittirirken benide kendinide yere yapıştırdı ben olmasam zemine kafasını vurucaktı ne iyi insanım. Ardından panikle üzerinden kalktı yüzü kıpkırmızı olmuştu.

"Şey özür dilerim ehehe unut bunu tamam mı UNUT YANİ UNUTMAZSAN ÇOK KÖTÜ ŞEYLER OLABİLİR"

Bu tuhaf davranışlarına gülmemenin imkanı yoktu ve evet gülmeye başladım. Bana çok sinirlendiği belliydi.

"Peki peki deniycem artık yerden kalkalım hadi hanfendi"

Ayağa kalktım ve elimden tutup kalkmasına yardım ettim. Ardından lavaboya yüzünü yıkamaya gitti. Ben de oturup beklemeye başladım.

5 dk içerisinde geri geldi ve sofrayı görünce gözleri parladı. Yani ben yaptım tabiki böyle bir tepki vermeli.
    Yemeğe başlık ve ben yeni ajan konusunu açtım.

"y/n sana bir şey sorucam. Acabağa valorant protokolüne katılmak ister misin? Seni en uygun konuma getirmeye çalışıcam"

Duraksadı ve birkaç dakika sessiz kaldı ve cevapladı.

"Yani senin yanında çalışmamı istiyorsun bu tehlikeli ama yanında olursam sana hemen şifa verebilirim ayrıca eğlenceli bile olabilir peki kabul ediyorum"

~Ghost Girl~ Cypher x Reader Hayran KurgusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin