4. Bölüm -sen iyi misin?-

89 4 9
                                    

~Isabelle'in Bakış Açısı~

Ne kadar yemek yediğimi bilmiyorum ama sofradan kalktıktan sonra hareket bile edemiyecek hale gelmiştim. Tabi bu süre boyunca cypher maskesini sadece ağzı görününcek şekilde açmıştı ve ona bakmamamı rica etmişti. Ben de olabildiğince bakmadım ama galiba cypher esmer tenliydi aynı sexy ana karakter gibi.

Sofradan kalkıp elimi yıkadım ve kendimi koltuğa fırlattım cypher ise sofrayı topluyordu ona yardım etmeli miydim hmmm hayrı.
Çok geçmeden yanımdaki koltuğa uzandı ve şapkasını yüzüne koydu.

"Uzun süredir böyle yemek yememiştim malum evde ete düşkün bir sağlıkçım olunca bunlar normal geliyor"

Dedi ve kıkırdamaya başladı. Ona bir tepki veremeyecek kadar üşeniyordum.
Yemekten kalkan insanlar ya uyur ya da hazımsızlık gidermek için soda içer fakat cypher'ın evinde çok yemek yiyen birisi önceden olmadığı için soda da doğal olarak yoktu. O zaman yapıcak bir şey yok yatıp sabaha normale dönmeye çalışıcam.

"Cypher ben nerede yatıcam?"

"Ah istersen benim odamı kullan zaten ben çok fazla uyuyan birisi değilim"

"Maalesef ben çok imanlı bir insanım o yüzden yeni bir şık çıkarıp koltuğa yatıcam"

"Bunu bana lisede ramazan aylarında teravih namazına diye gidip sabaha kadar internet kafede agaları ile oyun oynayan birisimi söylüyor SKDJSKWODJDKSKJD"

"Artık bunu nereden bildiğini sorgulamıycam zaten ilk gördüğümde seni dış görünüşünden 2 saat uyku ile ayakta durup dark web işleri ile ilgilenen at hırsızı tipli birisi olduğunu anladım"

"Yüzümü görmedin bile ve at hırsızı ne ya"

"Görmeme gerek yok her halinden belli ayrıca görsem de kesin haklı çıkıcam konu tartışmaya kapandı"

Ben bunu söyleyince tekrar gülmeye başladı. Bu adam bu kadar hayata nasıl pozitif bakıyor ya da benim neyimi komik buluyor anlamadım.

"Yani koltukta mı yatıcaksın?"

"Evet"

"Neden?"

"Çünkü yatağını işgal etmek istemiyorum ayrıca eğer yatmazsan Alex'i içine sokarım"

"Bu tehdidi sevdim o yüzden deniycem"

"Deneme yap"

Ardından koltuğu bir yatak haline getirdik ve uzun süreden sonra rahat bir uyku uyuyacaktım. Aniden yanımda başka kıyafetimin olmadığını fark ettim.

"Bana ödünç kıyafet vermeye ne dersin"

"Dolap senindir"

Dolabına gittim ve bakmaya başladım. Bol kısa kollu gri üzerinde ağaç resmi olan bir tişört ve altıma gene bana bol bir haşorfman (eşofman) altı giydim ve koltuk yatağıma zıplayarak bir gidiş yaptım. O an cypher'ın bana baktığını fark ettim neden yani tamam sexy olduğumu biliyorum ama bu kadar da belli etmeyin bana.

"O zaman ben yatıyorum odaya dalmazsan sevinirim Alex'i içimde hissetmek istemediğim için maskemi çıkarıp yatıcam"

Bunları diyince büyük bir kahkaha patlattım. Uzun bir gülüşmenin ardından  odasına geçti ve bende uyumak için hazırdım.

~Saat 02.50 civarlarında~

Berrak kâbus görüyordum.Ailemi ve Kingdom'ın beni yakaladığını vb görüyordum. Yerinden sıçrayarak uyandım ve gözümden yaşlar akmaya başladı. Vücudum benden bağımsız cypher'ın odasına doğru hareket etmeye başladı. Kapıyı çaldım yaklaşık 7 dakika sonra cypher maskesi takılı bir şekilde kapıyı açtı belli ki  uykudan uyandırmıştım. Beni gözlerimden yaşlar süzülür iken görünce şok oldu ve hemen odasına aldı.

~Ghost Girl~ Cypher x Reader Hayran KurgusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin