Her şeyin bittiği ve başladığı gün

163 16 19
                                    

Sevgilimi kaybedeli 2 yıl olmuştu... Sensiz yüzümün gülmediği tam tamına 2 yıl.. Aşkımız bir trajediyse neden benim çarem sensin? Mutlu bir buluşma günü akşamı sonunda her zamanki naifliğini göstererek beni evime bırakırken senin elini son kez tuttuğumu, sana son kez sarıldığımı, seni son kez öptüğümü, son kez beni sevdiğini söylediğini o zaman bilseydim sana sımsıkı sarılıp gittiğin yere ben de gelirdim.

Taehyung, sensiz iyi görünsem de etrafımda neler olup bittiğini umursamıyorum bile. Tek düşündüğüm bunun ne zaman biteceği. Sonsuza kadar böyle mi yaşayacağım? Bana son kez "Jisoo" diye seslenişin kulağımdan gitmedi. Şu anda ne yaptığımı bilmiyorum. Hayır, seni unutmak istemiyorum asla da istemeyeceğim. Hayatıma devam ederken senin de beni unutmadan yanımda bulunduğunu hissetmek istiyorum. Ama bir türlü olmuyor. Ne yapacağım, sen söyle...

6 Nisan 2020

Bu sabah Taehyung'un beni aramasıyla uyandım. Beyfendi beni özlemiş ve bugün tüm gün boyunca beraber takılmak istemiş. Bana göre hava hoş. Sonuçta onunla bir yerlere gittiğimizde her ne kadar ısrar da etsem hesabı hep o ödüyor. Bedavaya karnım doyuyor.

Önce hazırlandım. Duş aldım, saçımı güzelce topladım çünkü o saçımı topladığımda güzel olduğumu söyler. Sade bir makyaj yaptım. Kombinime gelecek olursak siyah kısa bir etek ve üstüne gömlek giymiştim. Ve onun bana verdiği kolyeyi takmıştım :) Hoş görünüyordu bence.

 Ve onun bana verdiği kolyeyi takmıştım :) Hoş görünüyordu bence

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Buluştuğumuzda o da epey yakışıklı olmuştu. Smokin ne kadar çok yakışıyordu Taehyung'a.

 Smokin ne kadar çok yakışıyordu Taehyung'a

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İlk başta beraber brunch yaptık. Benim fazla yemediğimi gören Taehyung kendi elleriyle bana zorla yedirmeye kalktı onu kırmamak için bir şeyler yedim. Sağlıksız Jisoo istemiyormuş.
Sonra kalkıp sinemaya gittik. Duygusal bir fantastik-romantik film izledik. Film bir çiftin üstesinden geldiği zorluklar sonunda hâlâ birbirlerini sevdiğini anlatıyordu. Sonunda adam ölüyordu diye ağladım. Film bitince Taehyung benimle alay etti.

Akşama doğru lunaparka gittik. Gün batımını dönme dolapta izledik. En tepedeyken korkudan Taehyung'a sarılmıştım, o hâlâ gülüyordu. Aşağı inince de ona bir kere vurdum. Oh canıma değsin.

Ve son olarak günü güzel bir restoranda romantik bir akşam yemeğiyle bitirmiştik. Yemek boyunca el ele tutuştuk, sürekli şakalar espiriler yaptık güldük eğlendik.

Bana her buluşmamızda olduğu gibi hediye almıştı. Kutunun içine baktığımda şirin bir bileklik duruyordu. Ardından kendi kolunu gösterdi, çift bilekiğiydi bu. Her iki bilekliğin taşları birbirini tamamlayan yarım kalpler şeklindeydi. "Eğer ayrı kalırsak kalplerimiz aynen böyle kırık kalacak." dedi. Canım benim ya kıyamam ben sana.

Restorandan çıkarken yağmur yağıyordu. Eve varınca biraz yürüyüş yaparız dedim. Arabaya bindik. Onun eli el frenindeyken aniden tutasım geldi. Neden bilmiyorum hiç bırakasım yoktu. Sonra elini bırakıp ona sarıldım. O sıcacık sarılışında kaybolmak istedim. O güzel kokusunu içime çekip saatler boyunca öyle kalmak istedim. Yanağına küçük bir buse kondurdum. Bunu yapınca biraz şaşırdı. "Seni seviyorum" dedi. "Ben de seni seviyorum" dedim ama bunu öyle içtenlikle söyledim ki kalbimi okuduğunu düşündüm.

Ardından yola koyulduk. Yol boyunca elini tuttum. Yağmur epey artmıştı. Tam yolu yarılamışken yola aniden bir ceylan atladı. Taehyung ona çarpmamak için kenara çekmeye çalıştı ancak...
Arabamız kaygan yolda sabit duramıyordu. Ben bir o yana bir bu yana sallanırken "Jisoo!" diye bağırdı ancak hiçbir şey olmadı. Şarampole yuvarlanmıştık.

Bir süre sonra etraftaki insanların bağırışlarıyla uyandım. Uyandığım an boynumda feci bir ağrı hissettim. Gözlerimi açtığımda hâlâ arabada olduğumu farkettim. Bir süre ne olup bittiğini idrak edemedim ta ki Taehyung'a bakana kadar.

Taehyung hâlâ uyanmamıştı. Direksiyona baktığımda oluk oluk kan akıyordu. Taehyung'un başından geliyordu. Ona müdahale etmeye çalıştım ancak emniyet kemeri yüzünden ulaşamadım. Taehyung ellerimden kayıp gidiyordu...
___________
Daha ilk baştan Taeyi öldürdüm diye üzülmeyin ileride şoklara gireceksiniz. Burada ana konunun yarısından bile bahsetmedim iyi okumalarrrrr <333

Origami Hearts || vsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin