Pomóc niby jak, z moim poziomem siły, nie jestem w stanie zabił nawet małego dziecka, a wiesz czemu?
Izuku zszedł uśmiech z ust.
Bo nie mam daru, ani niczego innego
Z tym sobie też poradzimy
Z ust młodego znów wydobył się gorzki śmiech.
Śmiał się tak głośno że ludzie stojący nie daleko oglądali się na nich, a jego samego zaczęła boleć klatka piersiowa.
Kiedy śmiech ucichł, właściciel śmiechu spojrzał się na starszego.Poradzić, pomóc i co mi z tego, sądząc po stanie mojego ciała mogę powiedzieć że bez lekarza nie przeżyje dłużej niż 8 godzin, a nie mam zamiaru tam iść.
To co młody powiedział było prawdą.
Bez lekarza nie mógł długo przeżyć nawet 8 godzin.Dlaczego ci tak na mnie zależy?
Spytał izuku.
Bo znam ten ból kiedy potrzebujesz pomocy a jej nie masz u nikogo jak ktoś się nad tobą znęca, albo jak ludzie na ciebie patrzą jak na jakiegoś potwora, ale ci nie pomogą.
Przeniósł wzrok z młodszego, na ludzi otaczających ich.
chce Ci pomóc tak jak kiedyś ktoś pomógł mi
Znowu wrócił wzrokiem na młodszego i zmusił się do przyjaznego uśmiechnięcia.
Pomogę Ci tak jak ktoś pomógł mi tylko wystarczy że złapiesz mnie za rękę i pójdziesz ze mną..
Wyciągnął do niego rękę.
To jak?
Młodszy spojrzał na niego i powiedział.
I tak nie mam nic do stracenia
Podał rękę starszego.
A za nimi pojawił się czarny portar w który starszy go pociognął.
Nim izuku mrugnął był w jakimś pomieszczeniu.Witaj izuku
Spojrzawszy za siebie izuku zobaczył coś fioletowego jakby duch tylko że miał żółte oczy i miał na sobie garnitur.
Ach, a więc to jest izuku.
Obróciwszy się (znów) izuku zobaczył jakiegoś niskiego wąsatego lekarza z stetoskopem przerzuconym przez szyję.
W skrócie wyglądał jak lekarz.Chodź muszę cię zbadać.
Powiedział lekarz obrócił się zaczął iść w nie znaną stronę chłopcu
* przepraszam że rozdział nie pojawił się w wtorek ale nie miałam takiej możliwości jsk i zawszystkie błędy *
CZYTASZ
To wy mnie takim stworzyliście
Mystery / ThrillerMOŻLIWOŚĆ CZYTA BEZ NAJOMOŚCI ANIME/MANGI, autorstwa Kohei Horikoshi Akcja dzieje się w świecie w którym u ludzi zaczęły pojawiać się nadnaturalne zdolności, tak zwane dary. Niestety niektórzy postanowili użyć ich do złych rzeczy, ale pojawili się...