Steau mea

580 20 3
                                    

Ma trezesc a doua zi de dimineata la ora 07:30, pana si asta imi aduce aminte de el si cum mereu se trezea inaintea mea si imi lasa un mesaj care imi indulcea toata ziua. Nu ma ridic din pat inainte de a imi verifica mesajele,ignor cele 3 mesaj pentru un al patrulea, de la el... Acum din romanele pe care le primeam, a ramas cu simplu "Neata!"... prea simplu. Imi sterg lacrimile care imi inundau fata si ma multumesc cu atat, e mai bine decat nimic. Ii raspund si astept sa ma întrebe ceva,orice...si astept,si astept mult, dar macar nu a fost in zadar. Incepem sa vorbim. Vorbesc cu el de oriunde as fi si imi doresc macar sa stiu motivul real al despartirii.
Cand ne-am despartit, dupa mai multe insistente mi-a zis ca tocmai ce am intrat la liceu si ca nu se poate abtine sa nu fie cu o fata din liceul lui...dar il cunosc prea bine ca sa cred asa ceva... Se vede-n ochii lui ca nu ii e usor sa imi zica adio, se vede ca eu inca exist acolo in sufletul lui si, totusi, a facut-o, dar in loc de adio, m-am ales cu un"Ramanem prieteni", desi stie foarte bine ce inseamna pentru mine asta, dar nu stau sa ma gandesc la povestea legata de "prieteni", pentru ca ma grăbesc spre liceu.
Liceu care mi-a distrus relatia de 11 luni...De ce a trebuit sa intru aici si nu am intrat cu el in liceu si acum sa ne tinem de mana pe drum?
Orele trec greu, ma abtin cu greu sa nu plang in fata tuturor, noroc cu prietenele mele, altfel nu stiu daca reuseam sa rezist la 7ore in locul acela blestemat.
Fiecare lucru ma face sa ma gandesc la el, chiar si existenta mea in liceul ala...daca nu era el nu as fi avut curajul sa ma duc la probele pentru pedagogic...si deodata cedez... plang si singura persoana care ma calmeaza e Elena. Elena e cea mai buna prietena a mea, in foarte putin timp am ajus sa o cunosc foarte bine si sa am incredere mare in ea, dar pana si ea imi aminteste de el... Este o fosta colega de scoala cu mine, dar si fosta colega de clasa de-a lui.
Am avut intotdeauna o obsesie pentru horoscop...Da, si asta imi aduce aminte de el. Eu,el si Elena suntem toti trei in zodia fecioara. Mereu am crezut ca ma inteleg asa bine cu Elena,intr-un timp asa scurt si datorita zodiei...totusi, asta este doar un alt lucru care ma face sa ma gandesc la el.
Orele s-au sfarsit pana la urma si pornim spre casa. Fiind iarna, e deja inserat,iar cerul e plin de stele. Asteptand in statie la 8-ul care vine din an in Paste, la Afi, privim cerul din plictiseala. Bolta cereasca era mai impodobita ca niciodata cu mii si mii de stele, insa o stea era mai frumoasa ca toate celelalte, aceea am crezut ca este...steau mea.

Sub aceeasi steaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum