Dupa doua luni...
In sfarsit am depasit durerea...am realizat ca ea e acolo sus si ma vegheaza si ma iubeste la fel de mult ca inainte.
In curand se apropie Pastele, inca putin si vine si vacanta...uhh,abia astept! Sunt extenuata de la atatea teme si teste, cu ce am gresit noi sa fim pedepsiti astfel?
Vacanta aceasta vreau sa ma vad cu el...daca este posibil, desi el pleaca la bunica lui, tocmai in Moldova.
Cred ca zilele din vacanta vor trece pe de o parte greu, pentru ca el e departe, pe de alta parte repede ca nu avem de invatat.
Dupa cateva zile...
Se pare ca aceasta este prima zi de vacanta...dulce libertate, totusi pregatirile pentru Paste sunt in toi si trebuie sa o mai ajut pe mama prin bucatarie, cu ocazia asta mai invat si eu cate ceva ca sunt afona.
El a plecat deja la bunica lui, deci nicio sansa sa ne vedem, desi mi-a promis de cateva ori ca iesim impreuna. Chiar daca n-am iesit, stiu un lucru pe care chiar el mi l-a spus: ca voia sa ma ia in brate, ceea ce nu simti nevoia pentru oricine...parca totul e mai frumos deodata...
Noaptea de Înviere
Desi obositi din cauza pregatirilor, ca in fiecare an, ai mei au hotarat sa luam Lumina de la biserica. Eu, pentru prima data chiar eram nerabdatoare sa merg, de parca cineva m-ar chema la biserica. Mergem 2 statii pe jos si ajungem. Pentru mine acea biserica este foarte importanta, acolo se duce cel mai des atat familia mea, cat si familia lui. Intram in curtea bisericii, haos mare, ca deobicei. Mama ma aseaza la o coada interminabila ca sa iau Pastele. Era ora 23:30 si asteptam cu totii Învierea. Eu ma simteam oarecum eliberata de ceva greu care ma apasa de mult. In timp ce asteptam la coada aceea, ma uitam pe cer si ma gandeam la el...ma gandeam cat de departe e si totusi e asa aproape, in inima mea. Mi-as fi dorit sa fie cu mine in acele momente sau macar sa pot vorbi cu el, dar stiam ca el e tot la biserica, doar ca la cateva sute de km departare si totusi ne aflam sub acelasi cer...
Vreau sa ma iertati ca nu am mai postat de mult, dar am avut cateva probleme. Intre timp am vazut ca v-ati inmultit asa ca as vrea sa va pun o intrebare: Cum credeti ca il cheama pe baiat? Abia astept raspunsurile voastre. Va pup!