Priveste cerul...acolo e salvarea!

2.3K 33 10
                                    

Dupa o adevarata poveste de dragoste exista mereu o persoana care sufera mai mult si exista regrete si intrebari ce nu te lasa sa adormi...Ce ar fi fost daca...? Oare m-a iubit vreodata?...Unde au disparut toate promisiunile?... Toate visele iti sunt spulberate intr-o clipa. Nu mai stii cum sa scapi de durerea ce te cuprinde.Ai vrea sa fugi departe si sa lasi totul balta. Nu mai ai incredere in nimeni si in nimic...Stii doar un lucru: Il iubesti!

Asta te va bantui multa vreme,vei uita sa te bucuri de viata si sa...zambesti. Vei incerca in zadar sa iei totul de la capat si vei uita de El. De acel Cineva care e mereu cu tine si care nu te va parasi niciodata. Te iubeste mai mult decat crezi si e gata sa iti dea mereu o mana de ajutor. Uiti ca El poate sa faca minuni pentru tine,asa cum nimeni altcineva nu o poate face. Te inteleg...durerea prin care treci te omoara pe dinauntru cu fiecare clipa care trece, dar aminteste-ti ca El este salvarea.

Unii oameni chiar nu sunt facuti unul pentru celalalt, iar Dumnezeu nu va lasa impreuna, pentru ca a creat altceva pentru tine...ceva mai bun. Stiu,stiu...voi erati perfecti impreuna.

Daca e asa, daca voi chiar sunteti facuti unul pentru altul,daca Dumnezeu v-a creat unul pentru celalalt,atunci nimeni si nimic nu o sa va desparta. Uite,asteapta seara si uita-te la cer, atunci vei intelege ceva...

Sub aceeasi steaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum