Olay

910 53 2
                                    

Albayın odasından çıktıktan sonra Tugayın önünde park edilmiş olan motoruma binerek tugaydan çıktım. Motorumu seviyordum siyaktı ve etkileyiciydi tam benim tarzım.

Tugaydan çıktıktan sonra biraz ilerleyip duraksadım yolun iki tarafı da ayrılıyordu sağ tarafta ağaların konakları olduğu için fazla birileri olmaz diye düşünüp Sağ tarafa doğru sürmeye başladım ve tamda tahmin ettiğim gibi fazla insan yoktu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tugaydan çıktıktan sonra biraz ilerleyip duraksadım yolun iki tarafı da ayrılıyordu sağ tarafta ağaların konakları olduğu için fazla birileri olmaz diye düşünüp Sağ tarafa doğru sürmeye başladım ve tamda tahmin ettiğim gibi fazla insan yoktu. Sabahın geç saatleri olduğu için bana bakanlarda vardı. Umursamadım. Yoluma devam ettim.

***************************

Sonunda eve gelebilmiştim . Gelir gelmez odama çıkıp duşa girdim. Duştan çıktıktan sonra üzerime siyah eşofman takımı mı giymiştim.

Odadan çıkıp mutfağa doğru yol aldım kendime tost ve dolapta hazır bulunan şeftalili meyve suyundan doldurdum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Odadan çıkıp mutfağa doğru yol aldım kendime tost ve dolapta hazır bulunan şeftalili meyve suyundan doldurdum. Tosumu ve meyve suyumu alıp televizyonun karşısına geçtim ve teen Wolf izlemeye başladım. Filim bitince bende etrafı topladım bardağı ve tost tabağını makine ye koyup odama çıktım biraz da odamda kitap okuduktan sonra uyumaya karar verdim üzerime gri ince askılı crop ve kısa şortlu pijama takımımı giydim. Yatağa uzandım ve kendimi uykuya bıraktım.

***************************
Sabah uyandığım da saat mesaleğimden dolayı erken Di yani tam 5 de uyanmıştım. Tatilim olduğu için tekrardan uyumaya karar kıldım ve tekrar uyumaya başladım.

......................................................

Tekrar uyandığımda saat 10.30 Du kalkıp banyoya gittim ve günlük rutin işlerimi halledip çıktım tekrar odama geçtim. Bu gün biraz gezsem iyi olurdu diye düşünüp gardırop umun karşısına geçip kıyafet seçmeye başladım. Sonunda ne giyeceğime karar verip hazırlanmaya başladım.

Hazırlandıktan sonra ayağıma siyah air Jordan karımı geçirip motorun ve evin anahtarını alıp cebime attım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hazırlandıktan sonra ayağıma siyah air Jordan karımı geçirip motorun ve evin anahtarını alıp cebime attım. Vestiyerden silahımı askeri kimliğimi vesayre alıp evden çıktım. Motoruma binip çarşıya doğru yol aldım. Yolda giderken bir anda trafik sıkıştı sanırım ileride birileri kavga ediyordu. Biraz daha çekilirler diye motorumda bekledikten sonra artık sabrımı taşırdılar ve motordan inip olayın olduğu noktaya ilerledim.2 tane adam kavga ediyordu sanırım biri diğerinin arabasına çarpmıştı.

"Araba sürmeyi bilmiyorsan ne diye trafiğe çıkıyorsun lan!"

"Asılsen kendi adına konuş ani fren yaptın ben ne yapsaydım"

İkisi de fazlasıyla gereksiz yükseliyorlardı olaya el atmazsam izin günümün bir günü bok yoluna gidecekti bende bunu istemiyorum.

"Arabalarınızı kenara çekin ve trafiği açın bunca insan sizin aptalca yükselişler dolu kavganızı dinlemek zorunda değil."

Dedim uzun boylu esmer adam sinirle bana döndü ve

"Sen ne karışıyorsun be kadın git evinde elinin işini yap adam işine karışma"

Diye gürledi bu kendini ne sanıyordu lan

"Sen kendini fazla yüksek bir yerde sanıyorsun herhalde köpekte aslanın arkasından havlar ama bu aslanın ne kadar umrunda olur bilmem anlatabildim mi?"

Esmer adam sinirle bana doğru bir adım attı ve

"Sen lafı nereye getirmeye çalışıyorsun be kadın sana git evinde elinin işini yap dedik sen fazla olmaya başladın ama!"

Dedi ve elini kaldırdı bana tokat atacağı zaman elini havada yakaladım ve ters çevirip sırtı ile buluşturdum sonra diz kapaklarının arkasına sert bir tekme atıp önümde arkası dönük diz çök esini sağladım. Boşta kalan diğer elim ile saçlarını tutup arkaya doğru çektim kafası arkaya gelince yüzüne hafif eğildim ve

"Sen kendini fazla yüksekte sanma ayağının altındakitaş kayarsa betonla çifleşirsin. Birde her önüne gelen kadına bağırıp çağırıp dövemezsin heleki bir devlet memuru kadını."

Deyip 2 adamın da duyabileceği bir ses de konuşmaya devam ettim

"Şimdi ikinizde paşa paşa Arabalarınızı çekiyorsunuz. Ha eğer çekmem diyorsanız arabalarınızda yeni hasarlar bulursunuz ve maliyeti daha yüksek olur! "

Dedim ve adamı bıraktım. Ayağa kalktı ve yüzüme ter ters baktı ardından kuzu kuzu 2 si de arabalarına binip uzaklaştılar bende geri motoruma dönüp yoluma devam ettim.

++++++++++++++++++++++++

Sonunda eve gelebilmiştim o olaydan sonra çarşıya inmiş ve bir çok yeri gezmiştim bu ne kadar güzel olsa bile bir o kadar da yorucu olmuştu. Eve girdikten sonra hemen odama geçip üzerime tişört şort takımlı pijamamı giydim ardından banyoya geçip ellerimi ve yüzümü yıkadım sonra yüzüme nemlendirici ve koruyucu krem sürdükten sonra mutfağa geçip karışık tost Cola alıp oturma odasına geçtim TV den netflix bağlayıp rast gele bir filim açtım ve izlemeye başladım.

++++++++++++++++++++++++

Filim ve eş zamanlı olarak biten tostumun tabağını ve Cola bardağımı alıp mutfağa getirdim ikisini de sudan geçirip makineye yerleştirdim. Makine nin dolduğunu fark edince dolaptan bir tane makine tableti alıp makineye yerleştirdim ve kapağı kapattım ve makineyi çalıştırdım ardından odama geçip yatağıma girdim. Komodinin üzerinde şarjda olan telefonumu alıp saate baktım saati görünce ufak bir şok yaşadım saat 03.40 Dı. Telefonu yerine bırakıp kafamı yastığıma koydum ve güzel bir uyku çekmek için kendimi uykunun kollarına bıraktım.

//////////////////////////////////////////////

Hello sevgili okurlar yeni bölüm biraz geç gelmiş olabilir bunun için özür diliyorum af buyurun.

Elimden geldiğince çok bölüm atmaya çalışacağım.

Oylama yapmayı unutmazsanız çok çok sevinirimm.

İyi geceler :) <3

KOD ADI :ECELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin