Son Görev

839 39 1
                                    

Sabah uyandığımda saat 10.40 Dı hemen yatağımdan kalktım ve banyoya gittim gerekli ihtiyaçlarımı karşıladıktan sonra çıktım. Bu gün evden çıkmayı düşünmüyorum onun için evde güzel aktivite yapmam gerekiyor ama ne? Her neyse kahvaltıdan sonra düşünürüm bunu. Mutfağa geçip hemen hazır menemen çıkarıp yapmaya başladım  bir 20-25 dakika da hazuır durumdaydı. Hemen masaya  diğer kahvaltılıklardan koyup menemeni de ortaya koydum çayımı da doldurduktan sonra afiyetle yemeye başladım (Kendimi yemek programında hissettim bir anda ksksksk neyse hikayeye dönelim)
Kahvaltımı bitirince etrafı toparladım ve kirli bulaşıkları makineye koydum. Mutfaktan çıkıp oturma odasına gidecektim ki gördüğüm şeyle yerime sabitlendim sanki. Her yer darma dağın olmuştu koltuk bezleri çıkmış, bir iki tane yastık yerde, ortadaki masanın üzerinde dağınık duran dergiler, posterler WOW evi baya dağıtmışım. Bu demek oluyor ki bu gün temizlik günü "olley" diye yapmacıktan sevinmiş gibi yaptım kendi kendime. Erkenden başlasam daha iyi olur diye düşünüp saçımı yukarıdan dağınık bir topuz yaptım üzerim rahat olduğu için değiştirmeye gerek duymadım ve Allah ne verdiyse eve daldım. Şey yani toplamak, temizlemek anlamında daldım.

========================

Şu anda saat 6.30 Du ve ben evi toplamayı saat 11.19 da toplamaya başladım aradan neredeyse 8 saat geçmişti ama demişti de evi baya güzel yapmıştım. Oturduğum koltuktan kalkıp mutfağa doğru gittim. Mutfağa gelince kendime bir orta kahve yapıp tekrar oturma odasına geçip TV açtım. Kanallar bomboştu yani tamam doluydu ama benim izleme zevkime göre boştu en iyisi çizgi filim izlemek diyip izlemeye başladım. Biraz zaman geçip uykum geldikten sonra bulaşıkları alıp makineye yerleştirdim ve odama geçtim mis gibi yatağıma girdim telefonumu elime alıp saate baktığımda saatin 00.00 olduğunu fark ettim. Yarın erkenden kalkacağım için alarmı 05.00'a kurdum ve kendimi uykunun kollarına saldım
(saldım çayıra mevlam kayıra😂)
Sabah alarmın sesi ile uyandım ve küfür power yapıp sıcacık yatağımdan kalktım banyoya geçip rutin işlerimi hallettikten sonra üzerime bol gri bir eşofman takımı giydim acilen yedek üniformamı buraya getirmeliyim. Silahımı belime, ruhsatı, askeri kimliğimi, telefonumu ve motorumun anahtarlarını da çantama atıp evden çıktım. Kapının önündeki meteor motoruma ilerleyip bindim ve askeriyeye doğru sürdüm.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sorunsuz bir yolculuktan sonra askeriyenin önüne gelip durdum kapının önündeki er yanıma geldiğinde ona askeri kimliğimi gösterdim bana ufak bir baş selamı verdikten sonra yerine geçti bende askeriyeden içeri girdim ve motorumu park edip odama çıktım. Odadan içeriye girdiğimde hızlıca kapıyı kilitleyip odadaki dolabın önüne geldim ve üniformamı giydim saçımı da örüp alttan dolamalı topuz yaptım ve beremi kafama taktığım sırada kapı çaldı gidip kapının kilitini açtım ve er içeriye girip tekmil getirmeye başladı

"Er Feyzullah yavuz/Ankara emret komutanım!"

"Rahat asker, söyle"

"Komutanım selim albayım sizi odasına çağırdı"

"Tamam çıkabilirsin geliyorum ben"

Dediği de kafa selamı vererek odadan çıktı bende üzerime boy aynamdan sonkez bakıp çıktım. Kapıyı kilitleyip anahtarı cebime attım ve albayın odasına doğru ilerlemeye başladım. Albayın odasının önüne gelince tekrardan üzerime çeki düzen verip kapıyı tıklattım. İçeriden gelen 'gel' komutu ile içeriye girdim ve tekmil vermeye başladım.

"Kıdemli Yüzbaşı Aden Sarıyer /İstanbul emredin komutanım"

( ARKADAŞLAR BEN ADENİ KIDEMLİ YÜZBAŞI OLARAK DEĞİŞTİRDİM BİLGİNİZ OLSUN)

"Rahat Aden Yüzbaşım, geç otur şöyle"

Dedi fakat ben ayakta dikilmeye devam ettim e tabi ceza almak istemem kim ister ki yani değil mi albay oturmayacağımı  anladığı zaman konuşmaya tekrardan başladı.

"Otur dedim Yüzbaşı bu bir emirdir!" diye gürleyince bende el mecbur albayın karşısındaki götümü kan ter içinde bırakan ikili siyah deri koltuğa oturdum ve albayın söyleyeceği şeyi söylemesini bekledim.

"Aden yeni bir görev var ama timin yanında olmayacak sen tek gideceksin" dedi bende kafamla onaylayıp albaya

"Peki görev nedir komutanım?"

"Bir belge alman gerekiyor fakat çok dikkat edeceksin. Bu belgeler bizim için çok önemli. Göreve bu gece gideceksin hazırlan!"

Hemen ayağa kalkıp kafa selamı verdim ve

"Emredersiniz Komutanım!"

Deyip çıktım odadan.

Bahçeye çıktım ve etrafa şöyle bir göz attım. Sağ en köşede duran çardakta bizimkileri gördüm ve oraya doğru ilerlemeye başladım.
Çardağa gelip oturduğum sırada timin şebeği olan yağız konuşmaya başladı.

" Ooo  Aden bacı siz yanımıza gelirmiydiniz. Sen tabi hemen yeni kanki ler bulmuşsundur"

Bunu demesi üzerine yağızın yanında oturan cihan abi yağızın kafasına bir tane geçirdi ve

"Salak sende izinliyim o da neyine tiribe giriyon lan şerefsiz"

Dedikten sonra hepimiz gülmeye başladık. Ben bir anda ciddileşip lafa girdim

"Görev var"

Demem le bir anda hepsi sevinmeye başladı mesleklerini severek ve eğlenerek yaptıkları güzel bir şey ama şu anda ibneliğine tam sırası biraz daha sevinmelerine müsaade edip tekrar lafa girdim.

"Ama sadece ben gidicem sez gelmiyceksiniz" diyip  kötü karı gülüşü olarak adlandırdığım "Nihahahahha" gülüşümü attım (anırmamı mı demeliydim?)

Hepsi birden bana ciddi isin bakışı attıktan sonra yavuz lafa girdi

"Tek sen ne alaka lan biz niye gelmiyoruz seninle!?"

Bu çocuk neden bu kadar zeki yağğ

"kararları ben değil Albay veriyor canımsu kusura bakma o öyle istedi belge alıp gelicekmişim."

"Yaw olmazki böyle amaaa bende gelmek istiyorum  kaç gündür bir ekşınımız olmadı amk evde oturmaktan götümüz koltuklara yapıştı be. Hatta bir ara koltukta Gökhan abinin götünün izi çıkmıştı o derece." Yağızın bu dediğine hepimiz kahkahalarla gülerken Karan ve baran da bu lafını destekledi amk yeni farkettimde bunların isimleri çok benziyor lan neyse.

" Ben ne alaka lan her boku bana atmasan olmıycak zaten sikicem seni onu istion ya"

Gökhan abinin bu lafının üstüne bbiz daha çok gülerken Karan

"Kim kimi sikiyo ayol Gökhan sen yoksa benim aşk böcüşüme mi halleniyon lan seni parçalar öldürürüm"

Gökhan

"Aynen başka işim yok zaten"

Dedi ve ardından karanın ensesine Birtane geçirdi ve devam etti

"Senin bu götü Boklu yağızına kalmadık al tepe tepe kullan" dedi bende o sırada saatime baktım ve hazırlanmak için ayağa kalktım bbir anda bütün bakışlar beni buldu

"Hadi ben kaçar beyler bay bay" diyip hepsine öpücük attıp odama gittim ve eşyalarımı hazırlamaya başladım ee nede olsa görev ve orosbu çocuğu avı beni bekler.

%%%%%%%%%%%%%%%

Hellooo ben geldimm ama yeni bölüm ile geldim yarın okulum olduğu için  atmayacağım düşündüğüm için şimdi den atıyım dedim  oy vermeyi unutmayın looovv

İnsta: @olmuyorboylekubraa

Yedek insta:
@qw.kubra0_

KOD ADI :ECELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin