Bölüm 7

523 32 3
                                    

(ARKADAŞLAR BÖLÜME BAŞLIK BULAMADIĞIM ZAMAN BU ŞEKİLDE YAYINLIYCAM)

~ÇAĞRI'NIN ANLATIMIYLA~

Sokakta yürürken aklım o kızın yeşil gözleri deydi. Çok güzel gözleri vardı. Hele birde o kokusu yok muydu beni benden aldı.

{1 saat öncesi yazar anlatımı}

Aden Mardin'e geldiği gibi Mardini gezerken aynı zamanda ise kalacak ev arıyordu tugay lojmanında kalmak pek onluk değildi. Sokakta yürürken yanından  geçtiği mağaza, market, kahvehane gibi yerlerde göz atıyordu tam o esnada telefonuna gelen mesaj bildirim sesi ile telefonunu arka cebinden çıkarıp mesaj uygulamasına girdi mesajın timdeki arkadaşlarından geldiğini görmüş ve yüzünde istemsizce kocaman bir gülümseme oluşmuştu. Gülerek onlara cevap verirken bir cisime çarptı ve bu duruma hazırlıksız yakalandığı için geriye doğru düşerken çarptığı şeyin bir cisim değil kişi olduğunu düşerken kafasını kaldırdığı zaman öğrendiği kişi onu kollarından tutup düşmekten kurtardı. Aden bu durumdan biraz rahatsız olmuştu ve bu yüzden bu tanımadığı adamın  kollarından kurtulup kendini toparladıktan sonra adamdan özür dilemişti.

"Kusura bakmayın benim hatam önüme bakmam gereken yerde telefona bakıyordum"

Ama yabancı adamdan ses soluk yoktu. Hayran olmuşcasına kızın gözlerinin içine bakıyordu. Kız bu durumu fark etmiş ve kafasında sorular oluşmaya başlamıştı fakat sonrasında kendi kendine 'saçmalama Aden elin adamı neden sana hayranca baksın iyice egonu besle sende' gibi konuşmalar yaparak soruları kafasından kapı dışarı etti ve sonra adama dönüp

"Tekrar kusura bakmayın. İyi günler"

Diyip adamın yanından uzaklaştı.

~ÇAĞRI'NIN ANLATIMIYLA DEVAM~

Ben böyle düşünürken çoktan konağa gelmiştim fakat bir terslik vardı. İçeri girdiğimde ani bir şok dalgası geçirdim ama bu fazla uzun sürmedi.

"oooo seni görmeyeli uzun zaman olmuş"

"Eğer mallarımı geri vermezsen daha çok görüceksin. Ne belli belki ecelin olurum"

"İşte o iş biraz sıkar be cano"

"Öylemi o zaman şöyle anlatayım... "

Diyip lafını kesince kaşlarım çatıldı ufak bir baş hareketi ile sağ ön Tarafta duran adamı bir adım öne çıkıp barut'un yanında durdu ardından cebinden telefonu çıkarıp bir kaç yere girdi ve bir ses 'Abi yardım et'

"Se-sen nasıl iclali kaçırırsın lan" diyip üzerine doğru yürümeye başladım ama bu fazla uzun sürmedi

"Baba bırak!"

"Kendine gel çağrı! Sakin ol. Fevri davranma"

Sinirle soluk verip babamın bir adım arkasına geçtim ardından barut iti sözüne devam etti.

"Eğer mallarımı verirsen kardeşini bırakırım ha eğer vermiycem dersen benim için okey zevkle kardeşinin üstünde  işkencelerimi test ederim"

İyice köpürmeye başladım İclal benim herşeyimdi ona zarar gelmesine izin veremezdim.

"lanet olsun A*********** sındaki ormanlık alanın ortasında bir depo var orda mallar"

"Bu kadar çabuk yola geleceğini tahmin etmemiştim"

"Tamam öğrendin malların yerini sal kardeşimi"

"Biraz yavaş önce mallardan emin olmam lazım"

Diyip adamlarıyla beraber gitti sinir ile yanımdaki yer minderine  tekme atıp odama çıktım biraz dinlenmem lazım yoksa kafayı yiyecektim.

++++++++++++++++++++++++

Arkadaşlar özür dilerim hepinizden ama okul işlerim yüzünden wattpad e hiç giremedim 69 bildim gelmiş yeni bakabiliyorum bundan sonra her hafta yetiştirmeye çalışıcam  ❤️❤️🦋🦋

KOD ADI :ECELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin