☻︎2☻︎

1.4K 142 166
                                    

Evin önüne geldiğimizde gözlerim kocaman açıldı. Hayatımda bu kadar büyük bir yapı gördüğümü hatırlamıyorum. Kardeşimin açık ağzını kapatıp evin kapısına doğru yürümeye başladım, anlamıyorum bu kadar zengin bir adam neden bir palto için bu kadar çabalamış olabilir ki?

İçeri girdiğimizde 2. şoku yaşadım dışı da içi gibi kusursuz, beyaz ve siyahlarla kuşatılmıştı çok asil bir görünüşü vardı, kapıda kalmış ne yapmam gerektiğini düşünüyordum ayaklarım çok pis içeri girersem kızar mıydı? Adam içeri girmişti bile bana doğru dönüp;

"içeri girmiyicekmisin?"

Cevap vermeden ayaklarıma baktım,

"sorun değil"

içeriye ilk adımımı attım yer yumuşak ve çok rahattı ayağımın tüm acısını almıştı sanki, keşke öyle olsaydı.

"Sana bir doktor çağıracağım ama ilk önce şurda banyo var orda duş alabilirsin."

kafamı tamam anlamında sallıyıp kardeşimi bir koltuğa oturttum, tam banyoya doğru yürüyecektim ki Adamın bana seslenmesiyle ona döndüm;

"istediğin şampuanı kullanabilirsin."

Kafa sallıyıp Banyoya döndüm, yürümeye başladım nasıl yıkınacağımı biliyordum tabikide o kadarda cahil bir insan değilim ama saçımı hep sabunla yıkıyordum, şampuan yada saç kremi almıyorduk pek de umursamıyordu babam, benim de pek umrumda değildi zaten yumuşak bir saç bana ne kazandırabilirki?

şu anda yaşamamın tek sebebi kardeşim onu tek bırakmak istemiyorum, o benim yaşam sebebim.

duştan çıkıp üstüme eski gömleği geri giydim, bu gömleği giydiğim için kendimden tiksiniyorum.

dışarı çıktığımda Adamın kardeşimle ilgilendiğini gördüm. Benim yaşayamadığım çocukluğumu kardeşime yaşatmak için canımı bile veririm.

Adam benim çıktığımı görünce bana doğru yürümeye başladı, yanıma geldiğinde beni süzüp;

"sana oğlumun kıyafetlerinden vereceğim benimle gel"

Oğlu mu vardı? o kadar yaşlı olduğunu düşünmemiştim.
Odaya geldiğimizde çok sadeydi, her yer simsiyahtı çok büyük bir odaydı her yerde dolap vardı bu çocuğun kaç kıyafeti vardı? Tabi zengin hayatı,
bana bir eşofman ve bir tişört verdi giydiğimde eşofman belimden düşüyor üst ise fazla boldu,

Adam bir iç çekip bana döndü,
"senin ve kardeşin için kıyafet gerekli değilmi?"

"değil"

"gerekli sonsuza kadar o gömlekle kalcak değilsin ya, yada kardeşin o elbiseyle"

Cevabı biliyosan bana neden soruyon gerizekalı, demek isterdim ama bende o göt yok...

bir kaç saat sonra elinde sayısızca torba olan 5-10 adam geldi ve bir kaç araba, arabaların hepsi sayısızca torbayla doluydu hepsi bizim içinmiydi? Zengin hayatı yaşayacağım galiba.

Adamın bana seslenmesiyle ona döndüm

"Hepsine bak istediğini seç."

Bide seçecek miyim? Hepsini alayım işte direkt neden seçiyorum ki?

Adamın sorusuna cevap vermeden kafa salladım adam korumalara dönüp,

"Büyüğün eşyalarını şuraya koyun, diğerini şuraya"

diyerek iki oda işaret etti kafasıyla, bizim odalarımız olucaktı büyük ihtimalle, daha önce hiç kendi odam olmamıştı.

"beni takip et" dedi adam,
Bende onun dediğini yapıp peşinden gelmeye başladım,
bir kanepeye oturdu bende karşısına oturdum

𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐌𝐚𝐭𝐭𝐞𝐫𝐬? |Hyunlix|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin