Geçmişten sahneler

973 90 46
                                    

Sevgili Günlük #1 (01/12/2016)

Sevgili Günlük, Senin buruşmuş kağıtlarına yazı yazarken saklanıyorum. Şu anda evimde değilim dışarıda bir ağacın altında beni arayan babamdan saklanıyorum. Beni bulunca ne yapacağı umurumda değil sadece anı yaşamak istiyorum. Bugün kardeşimin doğum günüydü ama ben onun doğum gününü kutlayamadım bile. Saat 11'i geçiyor olabilir ama ona kendi ellerim ile yaptığım ağacın dallarından olan bebeği vermek istiyorum, beğeneceğini umuyorum.

Sevgili Günlük #2 (01/13/2016)

Sevgili Günlük, dün yaptığım bebeği kardeşime veremedim çünkü babam beni bulduğunda kalbim ile parçaladı bebeği. Kardeşime verebildiğim tek hediye kollarımın arası oldu. Sevgili Günlük benim kurallarım artık sayfamdaki son sözüm olacak.

Kural 1: Yaptığın şeyin yanlış olduğunu biliyorsan yapma.

~~~~
01/13/2016

Nasıl başlayacağımı bilmiyorum cümleye. Ben Lee Felix 16 yaşındayım hayatımı sevmiyorum.
Annem uzun zaman önce yaşamına son verdi. Annem ile babam birbirlerini çok severlerdi ölümüne severlerdi. Annem öldükten sonra ailemiz parçalandı. Ben, kardeşim ve babam yokluk içinde kaldı ama bu babamın umurunda bile değildi. Annemin ölümünü kabullenemedi. Babam her zaman bir suçlu aramaya çalıştı ve o suçlu da ben oluyordum, dürüst olursak annemi pek sevmiyordum, babam da beni burdan vurdu. Annemin öldüğü gün benim için cehennem başladı.

12/28/2015

"Baba hava soğuk oldu gidebilir miyiz artık?" Çilli gayet yumuşak bir ses tonu ile sormuştu bu soruyu ikiside üşüyordu.

"Baba?"

"KAPA ÇENENİ!" Çilli böyle bir tepki beklemiyordu aniden babası ayağa kalkınca Çilli duraksadı sonra babası yaklaşmaya başladığında geriye gitmeye başladı. Çilli babasının ağır elinden gelen tokadı yiyince yere yapıştı.

"Senin yüzünden oldu." Babası Çilliyi suçlamıştı ona yerden tekmeler gönderiyordu eğilip yumruklar atıyordu kardeşi ise onları izliyordu bir yandan ise Çillinin acı dolu çığlıkları yüzünden ağlıyordu. Babası tüm hıncını çıkartıyordu Çilliden en sonunda ise Çilliyi kucağına alıp arabaya yöneldi kardeşi de arabaya binince arabayı çalıştırdı. Kardeşi Çillinin kanlarını üstü ile siliyordu, yaralarını ise öpüyordu.

Yaşadıkları yere vardığında babası kucakladı çilliyi odasına götürdü ve soydu onu çilli olayın şoku ile donup kalmıştı babası ise tüm gece boyunca çilliye tecavüz etmişti. Tüm herşeyin başlangıcı oldu o gün Felix'in 8.yaş günü.

5 yıl sonra Felix 14 yaşındayken

Adını bilmediğim bir adamın yatağında uyanmıştım. Masanın üstüne bıraktığı parayı alıp evden çıktım. Üstüme giyecek kıyafetim yoktu bu yüzden o adamdan bir pantolon ve gömlek çalmıştım en önemli olan da kemer. Ormana ilerleyip adamın benim bedenimden bilmem kaç büyük olan gömleğini giydim, elbise gibiydi. Pantolonu giymeden önce kemere kendi belime uygun bir delik açtım. Pantolonu giyip kemeri taktım. Pantolon katlanıyordu, katlanan kısmını ise gömlek kapatıyordu bu yüzden sıkıntı yoktu. 9 yaşından kalma ayakkabılarımı giyiyordum o günden bu yana çok kilo almamıştım aksine sadece boyum uzamıştı babam beni beslemiyordu.

Saçlarımı düzeltip bir markete girdim sadece bir tane su alacaktım ama küçük bir çocuğun dikkatini çekmiştim, bana dik dik bakıyordu.

"Anne bu abinin göz altları neden öyle." Çocuğun dediği ile kafamı hemen önüme alıp annesinin bakışlarından kaçmaya çalıştım çocuğun dediği kalbimi acıtmıştı, dudağımı ısırıyordum ağlamamı tutmak için. Omzumdaki el ile geri döndüm.

𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐌𝐚𝐭𝐭𝐞𝐫𝐬? |Hyunlix|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin